IT CONNECT to firma stworzona dla ludzi dynamicznych, realizujących się w codziennej pracy. Na bieżąco dysponujemy najciekawszymi propozycjami pracy w dziedzinie IT i technik, a nasi pracownicy pracują z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce. Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak również studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów IT. Najważniejsza dla nas jest Twoja pasja i chęć samorealizacji. U nas będziesz realizować swoje marzenia!!
Analityk Kampanii Marketingowych
Miejsce pracy: Warszawa, Ochota
Nr Ref.: [1807] J
Nr Ref.: [1807] J
Zadania:
- Będziesz zarządzał(a) planowaniem i realizacją kampanii marketingowych, skierowanych na zwiększenie konwersji zakupu.
- Rozbudowywał(a) istniejące mechanizmy kampanii i testował(a) nowe strategie biznesowe w celu podniesienia skuteczności działań, zwłaszcza w segmencie klientów SOHO i SMALL.
- Identyfikował(a) obszary wymagające usprawnienia i przygotowywał(a) wytyczne dotyczące zwiększania wydajności kampanii.
- Definiował(a) najlepsze praktyki zarządzania kampaniami marketingowymi dla klientów SOHO i SMALL.
- Zarządzał(a) wiedzą o klientach SOHO i SMALL oraz przygotowywał(a) wymagania biznesowe do modeli predykcyjnych prognozujących zachowania i preferencje tych klientów.
- Projektował(a) i wdrażał(a) długofalowe programy up-sell, które obejmują różnorodne kampanie w ramach strategii Omnichannel.
- Mierzył(a) wyniki kampanii, w tym wykorzystywał(a) grupy kontrolne i przeprowadzał(a) testy A/B.
- Zarządzał(a) lokalnymi grupami kontrolnymi i współpracował(a) z różnymi jednostkami w firmie.
- Rozwijał(a) narzędzia kampanijne w środowisku SAS oraz pracował(a) w metodyce Agile.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (ekonomia, metody ilościowe i statystyczne).
- Biegła znajomość SQL. Doświadczenie w zakresie działań na bazach danych i analizy dużych zbiorów danych.
- Doświadczenie w pracy z SAS Enterprise Guide.
- Bardzo dobra znajomość Ms Office (głównie Excel: tabele przestawne, formuły, Power Point).
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, umiejętność szybkiej analizy sytuacji, wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji, decyzyjność.
- Znajomość statystyki opisowej i matematycznej umożliwiająca interpretację wyników.
- Zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność samodzielnego organizowania pracy.
- Umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- Wiedza na temat rynku telekomunikacyjnego i doświadczenie w tym obszarze.
- Podstawowa znajomość narzędzi GCP – BigQuery, Looker.
- Znajomość technologii SAS CI.
Oferujemy:
- Długotrwała współpraca z jednym z liderów branży telekomunikacyjnej.
- Dołączenie do zgranego zespołu, chętnie dzielącego się wiedzą.
- Hybrydowy tryb pracy - 2 dni w biurze, 3 dni zdalnie.
- Dofinansowanie zajęć sportowych.
- Prywatna opieka medyczna.
- Ubezpieczenie na życie.
- Możliwość pracy zdalnej.