- Analiza rentowności różnych aspektów działalności firmy i proponowanie działań optymalizacyjnych.
- Tworzenie i wdrażanie narzędzi analitycznych, kontrola budżetu oraz monitorowanie kosztów.
- Uczestnictwo w procesach budżetowania, planowania finansowego oraz sporządzanie raportów.
- Doradztwo oraz współpraca międzydziałowa w zakresie optymalizacji kosztów.
- Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne.
- Znajomość rachunkowości, analizy finansowej, modelowania finansowego oraz narzędzi kontrolingowych.
- Bardzo dobra znajomość MS Excel, podstawowa znajomość ERP, Power BI, SQL.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
- Inicjatywa i zdolności interpersonalne.
- Pracę w międzynarodowej strukturze importerskiej.
- Umowę cywilnoprawną (B2B).
- Narzędzia potrzebne do pracy.
Poznaj
Asian Automotive Distribution Center
Grupa AADC specjalizuje się w imporcie i dystrybucji samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych oraz motocykli z krajów Azji, takich jak Korea i Chiny, na rynek polski oraz do innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Naszym celem strategicznym jest uzyskanie pozycji lidera w dystrybucji nowoczesnych rozwiązań motoryzacyjnych w powyższych segmentach. Kierując się pasją do motoryzacji oraz wieloletnim doświadczeniem w imporcie i dystrybucji pojazdów mechanicznych, dostarczamy naszym klientom produkty i usługi najwyższej jakości, z zachowaniem konkurencyjnych cen. Długofalowa strategia AADC opiera się na ciągłym rozwoju, wdrażaniu innowacyjnych modeli biznesowych oraz dostosowywaniu usług do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku. Bogate doświadczenie oraz spuścizna Grupy Kapitałowej Polmozbyt PTH, stanowią solidne fundamenty naszych sukcesów. Asian Automotive Distribution Center (AADC) to prężnie rozwijająca się spółka, wywodząca się z Grupy PTH Holding, jednego z największych i najbardziej wszechstronnych podmiotów na polskim rynku motoryzacyjnym. Powstanie AADC jest wynikiem strategicznego rozwoju Grupy PTH, która, odpowiadając na rosnące zainteresowanie azjatyckimi markami samochodów w Polsce, zainwestowała w specjalistyczną jednostkę odpowiedzialną za import, dystrybucję oraz rozwój sieci sprzedaży pojazdów z tego regionu.