Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: F&A/12/2013/D
- Rozwiązywanie i prowadzenie spraw związanych z procesem finansowo – księgowym,
- Dbanie o zapewnienie wysokiego poziomu realizacji usług zgodnych z oczekiwaniami klienta (SLA),
- Usprawnianie procesów i procedur finansowo – księgowych,
- Dbanie o pozytywne relacje w grupie i wdrażanie nowych pracowników,
- Monitorowanie efektywności pracy zespołu,
- Dbanie o ciągły rozwój relacji biznesowych.
- Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe np. finanse, księgowość, ekonomia,
- Min. 4 lata doświadczenia w pracy w dziale należności (AR),
- Biegła znajomość języka włoskiego (min. C1),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min.B2),
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (Outlook/ MS Excel),
- Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu, komunikatywność, wielozadaniowość.
- Ciekawą i stabilną pracę w międzynarodowym zespole,
- Atrakcyjne wynagrodzenie z dodatkowym pakietem świadczeń,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Programy kafeteryjne,
- Dynamiczną ścieżkę rozwoju i możliwość uczestniczenia w licznych kursach oraz szkoleniach,
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy.