Departament Klienta Rynku Detalicznego -
Warszawa
- będziesz odpowiedzialny za kształtowanie działań poprawiających doświadczenie klientów,
- analizujesz doświadczenia klienta oraz określasz obszary gdzie i w jaki sposób można poprawić zadowolenie klienta, utrzymując wyniki finansowe,
- szukasz argumentacji do działań zmierzających do poprawy doświadczeń klienta w oparciu o badania marketingowe oraz analitykę.
- posiadasz doświadczenie w obszarze customer experience oraz możesz pochwalić się projektami jakie prowadziłeś,
- posiadasz zdolności analityczne pozwalające określić największe problemy klienta i kreatywnie wypracować możliwe rozwiązania biorąc pod uwagę obecne i przyszłe trendy w obszarze CX,
- potrafisz definiować i priorytetyzować cele i zadania dla innych jednostek,
- potrafisz prezentować skomplikowane koncepcje w prosty sposób (zarówno słownie jak i używając prezentacji lub innych narzędzi), umiesz pracować z grupą ludzi oraz moderować dyskusje.
- analiza danych to Twój chleb powszedni, czujesz się swobodnie w prezentowaniu danych, a ludzie lubią Ciebie słuchać,
- masz doświadczenie w przygotowywaniu raportów zarządczych oraz przeprowadzeniu analiz z zakresu CX,
- potrafisz analizować głos klienta ilościowo na dużych zbiorach danych, oraz jakościowo na poziomie wypowiedzi poszczególnych klientów,
- potrafisz identyfikować i rekomendować obszary wymagające zmian w podziale na poszczególne produkty, kanały lub kategorie doświadczeń klientów,
- potrafisz kategoryzować wypowiedzi klientów i we współpracy z zespołem data science utrzymywać model ich klasyfikacji.
- Praca hybrydowa Pracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
- Docenienie działania i zaangażowania Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
- Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
- Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
- Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
- Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
#TyWybierasz
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.