Grupa MIG to Firma, która z pasją od prawie 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Analityk e-commerce
miejsce zatrudnienia: Kraków
Nr Ref.: AECO/03/15
Nr Ref.: AECO/03/15
Pracując z nami będziesz:
- Analizował/a ruch w sklepach internetowych (polskich i zagranicznych)
- Analizował/a efektywność kampanii e-marketingowych
- Prowadził/a badania i testy
- Analizował/a konkurencję e-commerce
- weryfikował/a realizację określonych KPI
- tworzył/a analizy sprzedażowe na potrzeby sklepów internetowych oraz stacjonarnych
- raportował/a kluczowe wskaźniki i przedstawiał/a rekomendację w zakresie ich optymalizacji
- monitorował/a/ oraz analizował/a aktualne trendy w e-commerce
Otrzymasz w zamian:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę w młodym i profesjonalnym zespole
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Stałe godziny pracy
- Codziennie świeże owoce
Oczekujemy od Ciebie:
- minimum 1 roku doświadczenia na stanowisku analityka,
- znajomości Google Analytics, Google Adwords
- znajomości Microsoft Excel na poziomie zaawansowanym
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, praca z dużą ilością danych
- wiedzy z zakresu statystyki
- wykształcenia wyższe
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- umiejętności pracy pod presją czasu
- znajomości zagadnień SEM/UX/e-commerce
- umiejętność łączenia danych z różnych źródeł
- umiejętność czytelnej prezentacji raportów
- Mile widziane:
- certyfikat Google Analytics Individual Qualification
- doświadczenie zdobyte w agencji SEM, sieci afiliacyjnej lub firmie e-commerce