kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Zadania: samodzielne kierowanie projektem/ami wdrożeniowym/mi u klienta zewnętrznego i wewnętrznego, koordynowanie i inspirowanie działania zespołów projektowych, odpowiedzialność za postęp merytoryczny i czasowy (harmonogram) projektu, odpowiedzialność za budżet projektu, prowadzenie...
Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
Overview of the role Global Benefits Analyst is a member of Expat Team, a part of larger Global Benefits Team in Krakow. Expat Team focuses on providing services to clients seeking risk and health insurance for their employees that are working outside their country of residence. In our Team, Global...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Międzynarodowa instytucja finansowa poszukuje do swojego działu Analiz i Raportowania osoby na stanowisko:
Analityk ds. Raportowania
Miejsce pracy: Zabierzów
Nr Ref.: DEKKO03743
Opis Stanowiska
Zarządzanie danymi i tworzenie raportów na potrzeby biznesu
Automatyzacja i poprawa wydajności istniejących raportów
Współpraca z innymi działami w firmie i zbieranie wymagań do raportów
Gromadzenie i dostarczanie danych dla Zarządu
Konsolidowanie i integrowanie danych
Wymagania
Około 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Bardzo dobra znajomość Excel Macros, SharePoint, Visual Basic
Doświadczenie w automatyzacji zadań
Bardzo dobre umiejętności komunikacji i budowania relacji
Umiejętność samodzielnego działania
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną komunikację na poziomie biznesowym
Oferujemy
Stała, stabilna praca w międzynarodowym środowisku
Dynamiczna praca, charakter multizadaniowy; odpowiedzialne projekty
Bardzo duże możliwości rozwoju w wewnętrznych strukturach banku – ścieżki rozwoju określane na podstawie rozmów okresowych, możliwość uczestniczenia w szkoleniach wewnętrznych lub zewnętrznych, pełne przygotowanie do pracy w bankowości
Bogaty pakiet socjalny
Devonshire Warszawa
Al. Jerozolimskie 56C
00-803 Warszawa
tel. +48 22 820 93 60 biuro@devonshire.pl
Devonshire Wrocław
ul. Ruska 3/4
50-079 Wrocław
tel. +48 797 021 610 wroclaw@devonshire.pl
Devonshire Poznań
World Trade Center Poznań
ul. Bukowska 12
60-810 Poznań
tel. +48 61 865 38 88 poznan@devonshire.pl
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Zadania: samodzielne kierowanie projektem/ami wdrożeniowym/mi u klienta zewnętrznego i wewnętrznego, koordynowanie i inspirowanie działania zespołów projektowych, odpowiedzialność za postęp merytoryczny i czasowy (harmonogram) projektu, odpowiedzialność za budżet projektu, prowadzenie...
Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
Overview of the role Global Benefits Analyst is a member of Expat Team, a part of larger Global Benefits Team in Krakow. Expat Team focuses on providing services to clients seeking risk and health insurance for their employees that are working outside their country of residence. In our Team, Global...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...