Grupa MIG to Firma, która z pasją od prawie 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym, a od kilku lat również za granicą kraju. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 Style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Nr Ref.: AnBiz/2016
Główny cel stanowiska:
Opracowywanie planów, analiz i statystyk handlowych dla potrzeb firmy, w szczególności Zarządu i Pionu Handlowego.
Główne obowiązki i zadania:
- Przygotowywanie planów sprzedaży i zakupów
- Opracowywanie prognoz sprzedaży
- Analiza wyników sprzedaży grup produktowych – w tym poziom odsprzedaży, rotacja zapasu
- Analiza wyników sprzedaży sklepów
- Monitorowanie i analiza KPI
- Przygotowanie efektywnych narzędzi do tworzenia planów i analiz
- Przygotowanie analiz i raportów w odniesieniu do założeń budżetowych i danych historycznych
- Rekomendowanie działań aktywizujących sprzedaż
- Raportowanie i prezentacje przygotowanych analiz do Zarządu oraz Pionu Handlowego
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na stanowisku Analityka w firmach o profilu handlowym, lub na podobnym stanowisku,
- Wykształcenia wyższego – preferowane kierunki: ekonomia, informatyka, statystyka
- Zaawansowanej obsługi programu MS Excel, umiejętności programowania w języku VBA będą dodatkowym atutem
- Umiejętności analitycznego i logicznego myślenia,
- Dobrej organizacji pracy, samodzielności
- Umiejętności pracy pod presją czasu,
- Kreatywności, inicjatywy własnej,
- Ukierunkowania na realizację celu.
- Umiejętności pracy w zespole
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Co możemy Ci zaoferować:
- Pracę w młodym, profesjonalnym zespole
- Dużą samodzielność działania
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku