Prezydent Wrocławia
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
Wydział Informatyki
Wymagania formalne/niezbędne:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalizacji: Analityk i projektant systemów IT, Analityk e-biznesu, Metody i systemy wspomagania decyzji, Inżynieria systemów informatycznych zarządzania lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata, w tym 1 rok w podobnym obszarze działalności
- umiejętność analizy, rozumienia procesów biznesowych i ich modelowania pod kątem możliwości obsłużenia przez rozwiązania informatyczne
- umiejętność prezentowania wymogów biznesowych w kontekście analizy możliwości ich implementacji w dostępnych rozwiązaniach informatycznych
- umiejętność tworzenia wysokiej jakości dokumentacji i raportów opisujących w sposób jasny i zwięzły zagadnienia organizacyjne i techniczne
- praktyczna znajomość przynajmniej jednego systemu klasy ERP
- praktyczna znajomość nowoczesnych technologii informatycznych, w tym z zakresu e-biznesu
- umiejętność przeprowadzania analizy ryzyk
- umiejętność standaryzowania rozwiązań i technik analitycznych
- umiejętność planowania i przeprowadzania efektywnych sesji komunikacyjnych (spotkania, szkolenia, prezentacje, burze mózgów, itp.)
Wymagania dodatkowe:
- znajomość obszaru działania jednostek samorządowych
- umiejętność wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji
- znajomość ITIL/ISO 20000/ISO 27000
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- kreatywność komunikatywność, umiejętność pozyskiwania i analizowania informacji, wyobraźnia oraz aktywność w zakresie definiowania oraz realnej oceny możliwości spełnienia oczekiwań organizacji, odporność na trudne sytuacje zawodowe, sumienność
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- identyfikowanie oraz definiowanie kierunków rozwoju rozwiązań informatycznych
- analizowanie procesów i zakresu wymiany informacji w organizacji
- inicjowanie i wspieranie działań optymalizujących obieg informacji w organizacji
- analizowanie i identyfikowanie potrzeb biznesowych organizacji oraz proponowanie optymalnych rozwiązań dla ich zaspokojenia poprzez wybór stosownych rozwiązań informatycznych
- identyfikacja, ocena i monitoring ryzyk
- stymulowanie procesów innowacyjnych w organizacji
- opiniowanie projektów, wniosków zgłaszanych w organizacji
- przeprowadzanie analiz i przygotowywanie informacji dla scenariuszy alternatywnych (business cases)
- nadzór nad rozwojem zaimplementowanych rozwiązań informatycznych pod kątem ich spójności, zgodności z przepisami prawa oraz efektywności ekonomicznej
- prowadzenie rejestrów i dokumentacji
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys – curriculum vitae
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- oryginał kwestionariusza osobowego
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca stacjonarna o charakterze biurowym z wykorzystaniem stanowiska komputerowego wyposażonego w monitor LCD
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej6%.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.