W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.
Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
Analityk Biznesowo-Systemowy
Miejsce pracy: Wrocław
Obowiązki:
- Rozwiązywanie problemów funkcjonalnych i technicznych systemów transakcyjnych
- Analiza i usuwanie problemów zgłaszanych przez klientów zewnętrznych i wewnętrznych jako trzecia linia wsparcia
- Przygotowywanie i utrzymanie specyfikacji technicznej dla zmian systemowych w Confluence
- Współpraca z wewnętrznym i zewnętrznym dostawcą oprogramowania w celu uzyskania zmian do systemów transakcyjnych eliminujących błędy
- Koordynacja wdrażania zmian na środowiskach testowych jak i produkcyjnych
- Współudział w projektach prowadzonych w obszarach departamentów infrastruktury teleinformatycznej, DevOPS, bezpieczeństwa oraz baz Oracle
Wymagania:
- Umiejętność budowania kwerend SQL w środowisku relacyjnych baz danych Oracle
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
- Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów magisterskich o profilu technicznym
- Dokładność oraz umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dobra organizacja czasu pracy
Mile widziane:
- Znajomość systemu kart płatniczych
- Umiejętność pracy i zarządzania zadaniami przy użyciu narzędzi JIRA, Confluence
- Doświadczenie w planowaniu i koordynacji wdrażania zmian na różnych środowiskach (zarządzanie zmianą)
- Doświadczenie w zarządzaniu i planowaniu procesem naprawiania błędów (defect management)
- Znajomość zasad współpracy z zewnętrznym dostawcą oprogramowania (vendor management)
- Umiejętność posługiwania się narzędziami typu Kibana, Postman\SoapUI, SQL Developer
Oferujemy:
- Interesującą pracę w międzynarodowej instytucji finansowej
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w zespole entuzjastów
- Kontakt z nowymi technologiami
- Umowę o pracę oraz opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
- Pracę hybrydową (pracę z biura we Wrocławiu przez 2 dni w tygodniu)
- Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji