- Analiza incydentów bezpieczeństw w infrastrukturze IT Banku
- Monitoring i analiza trendów oraz anomalii w infrastrukturze IT Banku
- Kontakt z użytkownikami i pracownikami działów IT Banku w celu ustalenia przyczyn i potencjalnych skutków naruszeń bezpieczeństwa
- Identyfikowanie potencjalnych incydentów bezpieczeństwa, wykrywanie fałszywych alarmów oraz usprawnianie systemu SIEM
- Współdziałanie z analitykami L1 i L3 SOC w celu szybkiej i skutecznej analizy zdarzeń
- Utrzymanie aktualności i efektywności wewnętrznych procedur bezpieczeństwa oraz skryptów postępowania dla analityków SOC L1
- Wyższe wykształcenie informatyczne lub pokrewne
- 1 rok doświadczenia w IT na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem lub administrowaniem i konfiguracją systemów Windows, Linux, Unix
- Znajomość zagrożeń sieciowych oraz systemów i technologii bezpieczeństwa: Firewall, IPS/IDS, EDR, VPN, SIEM, WAF
- Wiedza o najważniejszych rodzajów cyberzagrożeń, w tym wektorów ataków i mechanizmów funkcjonowania struktur cyberprzestępczych oraz scenariuszy ataków na systemy informatyczne lub pracowników
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność rozwiązywania złożonych problemów
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania oraz decyzyjność
- Zaangażowanie w pracy i gotowość do ciągłego uczenia się
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Znajomość języka polskiego na poziomie native
- Znajomość systemów klasy SIEM na poziomie obsługi incydentów
- Autem będzie posiadanie umiejętności potwierdzonych certyfikatem Comptia Security +, CEH lub tożsamym
- Długofalową współpracę i różnorodne projekty
- Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna
- Dostęp do wiedzy no limit- wewnętrzna strefa wymiany wiedzy, platforma szkoleniowa Dojo z dostępem do szkoleń na LinkedIn Learning, IBM oraz O’Reilly, program mentoringowy, konkursy, webinary i podcasty eksperckie
- Kursy języka angielskiego i innych
- Prywatną opiekę medyczną- Medicover
- Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
- Program Buddy- wdrożenie u nas jest super
- Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
- Platforma psychologiczna- zawsze masz z kim porozmawiać
- Tu możesz być sobą - jesteśmy Bankiem bez barier, wysokie poczucie różnorodności i inkluzywności nas wyróżnia
- Prosty język to nasz przyjaciel
- Przyjazną atmosferę w pracy, imprezy integracyjne i spotkania team-buildingowe, chodzimy również po górach
- Przestrzeń dla Ciebie- pięknie wyposażone biuro i strefa relaksu
- karta Multisport
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie do języków obcych
- dostęp do szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- praca hybrydowa
- elastyczny czas pracy
- zniżki na usługi firmowe
- integracje!
- dodatkowe świadczenia socjalne
- parking dla pracowników
- strefa relaksu
- kawa, herbata
- inicjatywy dobroczynne
- dodatkowy urlop
- program rekomendacji
- preferencyjne pożyczki
Poznaj
Santander Consumer Bank S.A.
Santander Consumer Bank to lider na rynku consumer finance w Polsce. Oferujemy kredyty na zakup towarów i usług, gotówkowe, karty kredytowe, różne formy finansowania zakupu samochodu oraz lokaty terminowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Mamy także różnorodne rozwiązania ubezpieczeniowe oraz kredyty gospodarcze przygotowane dla dealerów i komisów samochodowych. Od 12 lat stanowimy część hiszpańskiej Grupy Santander, do której w Polsce należy również Santander Bank Polska .
Biuro Główne
W naszym banku możesz rozpocząć swoją karierę zawodową, a także doskonalić swoją wiedzę i kompetencje na stanowiskach różnego szczebla. Zatrudniamy także specjalistów, ekspertów i managerów w różnych obszarach związanych z back-office nowoczesnego banku, zarządzanie projektami, CRM, audyt, windykacja, controlling czy administracja.
Contact Center
Contact Center jest istotnym działem naszego banku. To od pracowników tej jednostki klienci dowiadują się o naszej ofercie i to do nich zwracają się w pierwszej kolejności, jeśli mają pytania. Contact Center Santander Consumer Banku działa w dwóch lokalizacjach - we Wrocławiu i w Ostrowie Wielkopolskim.
Oddziały
W ogólnopolskiej sieci oddziałów zatrudniamy pracowników specjalizujących się w sprzedaży produktów kredytowych oraz depozytowych dla klientów indywidualnych.. Oddziały Santander Consumer Banku są zlokalizowane na terenie całej Polski. Sieć, składająca się z placówek własnych i partnerskich, liczy aktualnie ponad 320 placówek.
Sieć sprzedaży kredytów na zakup towarów i usług
Nasz bank jest liderem w sprzedaży kredytów na zakup towarów i usług. Współpracujemy z ponad 30 000 punktami sprzedaży z wielu branż, zarówno w formule stacjonarnej oraz internetowej. W ogólnopolskiej sieci sprzedaży pracownicy zajmują się, m.in. realizacją celów sprzedażowych, utrzymywaniem relacji z obecnymi kontrahentami czy pozyskiwaniem nowych partnerów.
Sieć sprzedaży kredytów samochodowych i leasingu
Kredyty samochodowe oraz leasing dostępne są w salonach samochodowych, komisach, u pośredników i partnerów biznesowych. Struktura terenowa podzielona jest na regiony i strefy, w ramach których działają wykwalifikowani menadżerowie współpracujący w kanale B2B.
Przestrzenie do owocnych spotkań, mnóstwo miejsc, które sprzyjają skupieniu, a do tego Hiszpańskie inspiracje we wrocławskim klimacie – tak w skrócie wygląda nasze biuro główne. Jeżeli myślisz czasami o tym, aby rzucić to wszystko i wyjechać do ciepłej Hiszpanii, ale jednak bardzo lubisz klimat Wrocławia to nasze biuro będzie idealnym miejsce do pracy dla Ciebie.
Nasze biuro w kompleksie Business Garden zaprojektowaliśmy tak, aby nie zabrakło w nim przestrzeni do pracy w zespole i do pracy indywidualnej - z myślą o tych, którzy potrzebują chwili skupienia, jak również tych, którzy wolą pracować zespołowo, w dużych grupach, w otwartych strefach co-workingowych.
Nie samą pracą człowiek żyje, dlatego balans łapiemy w strefie relaksu wyposażonej w fotele masujące, hamaki oraz komfortowe sofy, a wszechobecne rośliny zdecydowanie temu sprzyjają.
Najważniejsze miejsce spotkań w biurze? Oczywiście kuchnie! W naszej centrali znajdziecie zarówno duże, dobrze wyposażone kuchnie, coffee pointy na szybką kawkę i jedzenie, w której jednocześnie na lunchu może się spotkać niejeden zespół.