Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    11 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Doradca Klienta

    Dr. Green Sp. z o.o.   świętokrzyskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis stanowiska: doradztwo w zakresie nawożenia; pozyskiwanie nowych klientów i dbałość o relacje; opracowywanie rozwiązań pod indywidualne potrzeby klienta; współpraca z działem realizacji zamówień; realizacja planów sprzedaży, raportowanie działań do Centrali; aktywny udział w...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   świętokrzyskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa, Ursynów
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Account Manager – Klient Korporacyjny / Instytucje Publiczne

    Orange Polska   Kielce    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B   8 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
    2 dni
    zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
  • Account Manager

    druk-24h.com.pl   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Białystok
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne zadania: pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz obsługa istniejących na podległym terenie; prezentowanie oferty usług poligraficznych; realizowanie założonych celów sprzedażowych; Wymagania: znajomość branży wydawniczej jest warunkiem koniecznym znajomość technologii...
  • Manager ds. Inwestycji

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   świętokrzyskie    praca mobilna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych na podległym terenie; opracowywanie koncepcji z zakresu klimatyzacji; obsługę stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne, generalni wykonawcy, projektanci/architekci;...
  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   świętokrzyskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca świętokrzyskie Pracownik Działu Obsługi Klienta świętokrzyskie
Agent obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

Agent obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

PGi
świętokrzyskie, Irlandia
praca stacjonarna
4623 dni temu


Premiere Global Services, Inc. is a global provider of communication technologies-based solutions. Our solutions help businesses increase sales, improve productivity and efficiency and enhance customer loyalty and retention by empowering them with new ways to communicate with, market to and service their constituents.

With worldwide headquarters in Atlanta, Georgia, we have an established customer base of approximately 60,000 corporate accounts in 19 countries worldwide.


Agent obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

Miejsce pracy: Irlandia

Nr Ref.: CS-DEU

Customer Support Agent with German & English

We are currently recruiting for a motivated Customer Service Agent with fluency in both English and fluency in German to work in our European HQ, idyllically set in Clonakilty, West Cork. (35 MILES FROM CORK CITY).

 

PURPOSE:

Responsible for providing effective client service for all internal and external clients
by demonstrating exceptional customer service skills, utilizing technical expertise and familiarity of company products and procedures.

 

RESPONSIBILITIES

  • Ensure that clients receive quality service and requests in an efficient, knowledgeable, and timely manner by scheduling future conferences, running attended conferences
  • Answering or returning internal and external queries with an efficient, knowledgeable, and timely manner
  • Providing real time conference assistance
  • Reporting problems as necessary to minimize impact to clients
  • Researching and resolving client complaints and concerns
  • Ensure that daily systems operations in the department are running smoothly and efficiently by assisting with software and hardware testing;
  • Reporting concerns with bridge functioning to the appropriate personnel
  • Compiling Statistical data for report creation and future use
  • Performing other duties that may be required to enhance customer support or aid the company in achieving its objectives
  • Ensure that clients (internal and external) are continually provided adequate and professional communications by answering calls from sales representatives – providing usage information and troubleshooting problems
  • Proactively contacting clients regarding on-going issues.
  • Handling clerical duties relating to the conference calls, performing various CD duplication procedures, 

SKILLS

  • Fluency in English and German is essential
  • Minimum of 1 to 2 years Customer Service experience
  • Excellent speaking voice
  • Accurate typing of approx 30 wpm
  • Excellent working knowledge of Microsoft applications essential
  • Excellent interpersonal and communication skills (both written and verbal)
  • Problem resolution skills
  • Accuracy and attention to detail is essential
  • Excellent organizational and prioritization skills
  • Ability to work well both independently and in a team environment
  • Ability to work alternate shifts is a job requirement
  • Ability and flexibility to perform all other job-related and ad-hoc duties as required.

Customer Support Agent mit Deutsch & Englisch

Premiere Global Services, Inc. ist ein globaler Anbieter von Kommunikationstechnologien basierenden Lösungen. Unsere Lösungen helfen Unternehmen den Umsatz steigern, die Produktivität verbessern und die Effizienz zu erhöhen und Kundenloyalität und-bindung durch Stärkung der sie mit neuen Möglichkeiten, um mit, Markt, zu kommunizieren und ihre Bestandteile zu reparieren.

, Mit Hauptsitz in Atlanta, Georgia, haben wir einen etablierten Kundenstamm von rund 60.000 Unternehmenskunden in 19 Ländern weltweit.

Derzeit suchen wir einen motivierten Customer Service Agent mit fließend Englisch und fließend in Deutsch, in unserem europäischen Hauptsitz arbeiten, idyllisch in Clonakilty, West Cork. (35 Meilen von der Stadt Cork).

Die Erwartungen

  • Fließendes Englisch und Deutsch ist von wesentlicher Bedeutung
  • Mindestens 1 bis 2 Jahre Erfahrung im Kundenservice
  • Ausgezeichnete Sprechstimme
  • Genaue Typisierung von ca. 30 wpm
  • Exzellente Kenntnisse der Microsoft-Anwendungen unerlässlich
  • Ausgezeichnete zwischenmenschliche und kommunikative Fähigkeiten (in Wort und Schrift)
  • Problemlösung Fähigkeiten
  • Genauigkeit und Liebe zum Detail ist wichtig
  • Hervorragende organisatorische Fähigkeiten und Priorisierung
  • Fähigkeit, gut zu arbeiten sowohl unabhängig als auch in einem Team
  • Die Fähigkeit, alternative Schichten arbeiten ist ein Job Voraussetzung
  • Fähigkeit und Flexibilität, um alle anderen beruflichen und Ad-hoc-Aufgaben zu erfüllen wie erforderlich.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    11 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Doradca Klienta

    Dr. Green Sp. z o.o.   świętokrzyskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis stanowiska: doradztwo w zakresie nawożenia; pozyskiwanie nowych klientów i dbałość o relacje; opracowywanie rozwiązań pod indywidualne potrzeby klienta; współpraca z działem realizacji zamówień; realizacja planów sprzedaży, raportowanie działań do Centrali; aktywny udział w...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   świętokrzyskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa, Ursynów
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Account Manager – Klient Korporacyjny / Instytucje Publiczne

    Orange Polska   Kielce    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B   8 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
    2 dni
    zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
  • Account Manager

    druk-24h.com.pl   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Białystok
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne zadania: pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz obsługa istniejących na podległym terenie; prezentowanie oferty usług poligraficznych; realizowanie założonych celów sprzedażowych; Wymagania: znajomość branży wydawniczej jest warunkiem koniecznym znajomość technologii...
  • Manager ds. Inwestycji

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   świętokrzyskie    praca mobilna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych na podległym terenie; opracowywanie koncepcji z zakresu klimatyzacji; obsługę stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne, generalni wykonawcy, projektanci/architekci;...
  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   świętokrzyskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...