Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Agent Helpdesku

Action Care Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
6565 dni temu

Ogłoszenie numer: 25545, z dnia 2007-01-05

Action Care Sp. z o.o.

Firma o profilu informatycznym.

Agent Helpdesku

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

- zapewnienie pomocy użytkownikom końcowym aplikacji i sprzętu komputerowego - telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń - współpraca i przekazywanie informacji wewnątrz jednostek organizacyjnych

Wymagania

- studenci studiów zaocznych - informatyki, elektroniki, automatyki; - język angielski w stopniu komunikatywnym; - znajomość obsługi i instalacji systemów Windows; - znajomość obsługi i instalacji pakietu biurowego MS Office; - umiejętność analizy i samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych; - wysoka kultura osobista; brak wad wymowy; - dobra komunikatywność;

Oferujemy

- pracę w młodym, zgranym zespole; - możliwość rozwoju i awansu; - kontakt z najnowszymi technologiami IT; - szkolenia wewnętrzne - możliwosc uzyskania certyfikatu Microsoft w profesjonalnym Centrum Szkolen; - praca dla największych międzynarodowych firm;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.