Ogłoszenie numer: 501903, z dnia 2014-09-05
Jesteśmy największą w Polsce firmą zapewniającą obsługę naziemną linii lotniczych. Zajmujemy się kompleksową obsługą pasażerów, bagażu, samolotów oraz cargo. Nasi klienci to ponad czterdzieści linii lotniczych z całego świata. Jesteśmy obecni w portach lotniczych w Warszawie, Modlinie, Krakowie i Gdańsku. Zatrudniamy ponad półtora tysiąca wykwalifikowanych pracowników, którzy w ciągu roku obsługują blisko sto tysięcy lotów i dbają o bezpieczeństwo i komfort ponad pięciu milionów pasażerów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:
Agent ds. Obsługi Pasażerskiej
Miejsce pracy: mazowieckie, Nowy Dwór Mazowiecki - Modlin
Nr Ref.: MODLIN/WOPA/09/14
Opis stanowiska
- Asysta pasażerska
- Odprawa biletowo bagażowa
- Obsługa bagażu opóźnionego
- Obsługa kasy biletowej
Wymagania
- Język angielski na poziomie min. B1-WARUNEK KONIECZNY
- Dyspozycyjność (praca zmianowa- w nocy, w niedziele i w święta)-WARUNEK KONIECZNY
- Wykształcenie min. średnie
- Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Cierpliwość, odporność na stres
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
- Mile widziane doświadczenie w pracy na lotnisku i/lub przy obsłudze klienta
- Znajomość innych języków obcych stanowi dodatkowy atut
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełny etat
- Zdobycie doświadczenia zawodowego
- Pracę w firmie o wieloletniej tradycji
- Zniżkowe taryfy biletowe PLL LOT dla pracowników oraz ich najbliższych członków rodziny
- Stabilność zatrudnienia
- Prywatną opiekę medyczną
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy na lotnisku
- Wynagrodzenie według taryfikatora