Dla naszego Klienta, globalnego producenta maszyn do przemysłu spożywczego, poszukujemy osoby na stanowisko Aftersales Project Manager-a.
Miejsce pracy: Kraków/Cała Polska (80% praca w biurze, 20% delegacje do Klientów).
- Nawiązywanie kontaktu z aktywnymi Klientami firmy na obszarze całej Polski, w celu zaproponowania modernizacji maszyn pod kątem mechanicznym/aplikacyjnym.
- Przedstawianie oferty modernizacji, wraz z idącymi za tym korzyściami dla Klienta.
- Zbieranie informacji na temat stanu maszyn, zmian w stosunku do specyfikacji fabrycznej i dobieranie elementów, mogących wpłynąć na efektywność produkcji lub na niezawodność maszyn.
- Utrzymywanie stałego kontaktu z zagraniczną centralą, pozyskiwanie propozycji modernizacji i przekazywanie jej, wraz z wyceną do Klienta.
- Samodzielne tworzenie ofert cenowych oraz negocjacja warunków z Klientami.
- Nadzór nad wdrożeniem modernizacji u Klientów, asystowanie przy pracy zespołu Serwisu. Projektowanie drobnych elementów maszyn w środowisku AutoCad.
- Pośrednictwo w kontakcie na linii Klient – zagraniczna centrala, w ramach doboru optymalnych elementów do danej maszyny.
- Finalizowanie transakcji, współpraca z działem logistyki/administracji/finansów w zakresie dostawy elementów do Klienta oraz zamknięcia transakcji.
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego.
- Realizacja założonego celu finansowego (cel roczny, premiowany dodatkowym wynagrodzeniem).
- Wykształcenie wyższe-techniczne, optymalnie na kierunku związanym z Mechaniką i Budową Maszyn, Automatyką i Robotyką, Mechatroniką lub Elektroniką/Elektryką.
- Doświadczenie na stanowisku technicznym, związanym z konstruowaniem/projektowaniem/serwisowaniem maszyn przemysłowych. Mile widziane doświadczenie z maszynami do przemysłu spożywczego.
- Znajomość języka angielskiego w. stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (codzienne wykorzystywanie do rozmów telefonicznych, komunikacji e-mail oraz do czytania dokumentacji technicznej).
- Gotowość do sporadycznych podróży służbowych (w przypadku przedstawienie prezentacji modernizacji maszyn oraz w przypadku nadzoru nad wdrożeniem modernizacji).
- Miejsce zamieszkania w Krakowie lub okolicach.
- Pracę na samodzielnym, stabilnym stanowisku w międzynarodowej organizacji.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premiowe, uzależnione od realizacji celu.
- Pracę w firmie, będącej jednym z liderów rynku, posiadających w Polsce ponad 1500 zainstalowanych maszyn.
- Samochód służbowy z możliwością korzystania do celów prywatnych.
Poznaj
TBS Consulting
TBSConsulting jest firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska specjalistyczne średniego i wyższego szczebla.Naszym głównym celem jest wsparcie Klienta w procesie wyszukania grupy odpowiednich Kandydatów, badania kompetencji, oceny osobowości oraz rekomendacji wyselekcjonowanych osób. Z naszymi Klientami pracujemy na zasadach success fee oraz retainer fee. Każdy z realizowanych projektów jest objęty gwarancją. W przypadku rozstania z Kandydatem rekomendowanym przez TBS Consulting nieodpłatnie ponawiamy proces poszukiwań.Wszyscy Kandydaci biorący udział w naszych rekrutacjach mogą liczyć na pełną dyskrecję. Jesteśmy w kontakcie z Kandydatem na każdym etapie rekrutacji, zarówno w momencie przesyłania aplikacji do Klienta, umawianiu spotkań, informacji zwrotnej po spotkaniach z Klientem i po zakończeniu całego procesu rekrutacji. Budujemy długofalowe relacje biznesowe - ponad połowę rekrutacji zakończyliśmy dzięki Networkingowi, czyli poleceniom ze strony naszych Kandydatów.