Lama Media to firma IT działająca od 2006 roku, specjalizująca się w budowie stron internetowych, aplikacji webowych, e-commerce oraz w kampaniach marketingowych dla klientów z Polski i zagranicy.
Obecnie rozwijamy nasz dział Marketingu i chcemy rozszerzyć usługi związane z tworzeniem efektywnych kampanii internetowych.
Aktualnie szukamy kreatywnego i uzdolnionego:
Jeśli lubisz łączyć pracę z ludźmi, kreatywne myślenie i nowe technologie internetowe oraz chcesz wykorzystać swoje umiejętności w prowadzeniu kampanii PPC – idealnie nadajesz się do wzmocnienia naszego zespołu marketingowego. Poszukujemy osoby z minimum rocznym doświadczeniem w prowadzeniu kampanii internetowych PPC.
Dział Marketingu rozwija się równolegle do całej firmy. Obecnie czeka nas wiele zmian - w tym poszerzenie zakresu świadczonych przez nas usług i przeprowadzka do klimatycznego biura w industrialnym lofcie.
Dzięki systematycznym wyjazdom, imprezom i wewnętrznym szkoleniom bez problemu odnajdziesz się w naszym zespole.
- konfigurację i optymalizację kampanii PPC (Facebook Ads i Google AdWords);
- optymalizację konwersji kampanii internetowych;
- analizę kampanii oraz ruchu w serwisach (Google Analytics);
- kontakt z klientami z Polski i zza granicy;
- tworzenie kosztorysów i harmonogramów projektów;
- organizowanie i prowadzenie warsztatów marketingowych (również w języku angielskim);
- udział w burzach mózgów, kreatywne prace nad strategiami marketingowymi i kampaniami;
- wsparcie przy projektach marketingowych wewnątrz organizacji;
Ważna jest dla nas znajomość języków (nienaganny polski i dobry angielski), umiejętność korzystania z arkuszy programu Excel oraz zorientowanie na dalszy rozwój umiejętności zawodowych.
- znajomością konfiguracji i optymalizacji kampanii w serwisach: Snap Inc., LinkedIn oraz YouTube;
- znajomością zasad optymalizacji SEO;
- wiedzą na temat RTB;
- znajomością systemu DoubleClick;
- aktualnym certyfikatem Google AdWords/Analytics;
- doświadczeniem w korzystaniu z zaawansowanych narzędzi do analizy wyników kampanii.
- Twoimi atutami będą:
- zainteresowanie branżą digital, marketingiem i nowymi mediami;
- zdolność konstruktywnego i analitycznego myślenia;
- znajomość języka angielskiego i pozwalająca na swobodną komunikację (w mowie i w piśmie);
- będziesz współtworzyć prestiżowe projekty dla klientów z całego świata;
- zdobędziesz doświadczenie w atrakcyjnej branży;
- będziesz miał możliwość udziału w polskich i zagranicznych konferencjach oraz szkoleniach;
- oferujemy lekcje j. angielskiego/j.niemieckiego z native speakerem i karty Multi Sport z dofinansowaniem;
- będziesz współpracować ze zgranym zespołem w przyjaznej atmosferze. Bierzemy udział w regularnie organizowanych imprezach i wyjazdach firmowych.
- gwarantujemy stabilne warunki zatrudnienia.
Na tym stanowisku oferujemy wynagrodzenie na poziomie 2500 – 3500 zł netto miesięcznie lub 4700 - 5800 + VAT w formie B2B.
A jeśli na czymś grasz, masz dodatkowy powód, aby do nas dołączyć. Prywatnie większość z nas ma ciągoty muzyczne - gramy i śpiewamy – co możesz sprawdzić tutaj i tutaj
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.