Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
  • Pracownik ds. wsparcia administracyjnego z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
  • Pracownik biurowy

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    obsługa klientów; opracowywanie ofert handlowych; bieżące wsparcie w realizacji zamówień oraz wysyłek towarów; bieżąca współpraca z innymi działami w firmie; kontrola i archiwizacja dokumentacji; koordynacja montaży;
  • Pracownik ds. obsługi gospodarczej sekretariatów biur Centrali

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    6 dni
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: koordynowanie przydziału sal konferencyjnych w budynku Centrali, kontrolowanie stanu zapasów przeznaczonego dla Członków Zarządu, realizowanie zapotrzebowania sekretariatów Biur Centrali na artykuły spożywcze, nadzór nad utylizacją makulatury,...
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
  • Pracownik Biurowy

    AYP Sp. z o.o.   Pruszcz Gdański    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleń; Udział w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o pozyskanie dofinansowania; Stały kontakt z Instytucjami współpracującymi przy projekcie; Kontakt z instytucjami szkoleniowymi; Wsparcie bieżących działań Zarządu;
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Pracownik ds. Obsługi Zamówień

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...
Zobacz więcej ofert pracy

Administrator

Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Rzeszów
praca stacjonarna
3650 dni temu



Jesteśmy częścią Job Impulse Group, firmą doradztwa personalnego i agencją pracy tymczasowej o zasięgu europejskim. Na polskim rynku działamy od 2006 roku. W Polsce tworzymy Grupę Job skupiającą wyspecjalizowane marki usług HR dla biznesu: Job Impulse, Job Trainings, Simple Solutions oraz Job Abroad.

Posiadamy status Agencji Pracy Tymczasowej Certyfikat: 3000/3 i Doradztwa Personalnego Certyfikat: 3000/2.


Obecnie prowadzimy rekrutację dla firmy, która we współpracy z rządem, instytucjami publiczymi i samorządami, zajmuje się świadczeniem usług przywracania do pracy osób długotrwale bezrobotnych.

 

Poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:





Administrator
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr Ref.: ADM/10/2014



Zadania:

 

Administrator odpowiada za poprawność i terminowość obiegu wszystkich informacji dotyczących Uczestników projektu pomiędzy urzędem pracy a projektem, ściśle współpracuje z urzędem, pracownikami biura Ingeus i kierownikiem projektu. Administrator odpowiada za obszar recepcyjny centrum aktywizacyjnego, wspiera także Uczestników projektu w rozwoju ich kompetencji z zakresu obsługi komputera.

Główne obowiązki:

  • obsługa recepcji, profesjonalna obsługa klienta,
  • zarządzanie i przechowywanie dokumentacji klientów/ uczestników projektu,
  • zarządzanie informacjami pozyskanymi różnymi kanałami,
  • wprowadzanie danych do systemu,
  • rejestracja wyników projektu i przekazywanie informacji o wynikach Kierownikowi Projektu,
  • opracowywanie raportów, analiz i sprawozdań,
  • kontakt z partnerami projektu.

 

Wymagania:
 
  • bardzo dobra obsługa MS Office i programu CRM,
  • zdolność do realizowania i koordynowania kilku zadań jednocześnie,
  • umiejętność planowania, doskonała organizacja pracy
  • rzetelność, zorientowanie na szczegół, terminowość wykonywania obowiązków
  • umiejętność tworzenia prezentacji, redagowania pism,
  • bardzo dobre kompetencje komunikacyjne,

 

Oferujemy:
 
  • rozwijającą pracę w organizacji, która od 25 lat z powodzeniem działa na całym świecie,
  • stabilność zatrudnienia,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w firmie realizującej projekty społeczne,
  • pracę na cały etat.

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zmianami) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Job Impulse Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Ptasiej 10, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: Administrator.

Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o prawie dostępu do treści moich danych oraz prawie do ich poprawiania i że wszelkie dane osobowe zostały przekazane przeze mnie dobrowolnie aczkolwiek podanie tych danych jest niezbędne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych także po zakończeniu rekrutacji na powyższe stanowisko w celu przeprowadzenia rekrutacji przez spółkę Job Impulse Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Ptasia 10 w przyszłości na takie samo lub podobne stanowisko.
 

Poznaj

Job Impulse Polska Sp. z o.o.

Job Impulse to jedna z wiodących firm rekrutacyjnych w kraju. Działamy na polskim rynku pracy od ponad 15 lat. Cechuje nas wysoka skuteczność, elastyczność i stała troska o zadowolenie naszych klientów i pracowników. Działamy zgodnie z prawem i aktualnymi przepisami. Naszym klientom zapewniamy kompleksowe wsparcie w rekrutacji pracowników, a pracownikom – stabilne zatrudnienie u rzetelnych pracodawców. Co roku dzięki nam pracę znajduje ponad 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością oraz cudzoziemcy. Poleca nas 97% pracowników tymczasowych i 99% klientów, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców 2021.

Świadczymy usługi w zakresie rekrutacji pracowników, legalizacji zatrudnienia cudzoziemców, doradztwa personalnego i outsourcingu. Jesteśmy grupą 6 wyspecjalizowanych marek: Job Impulse, Job Abroad, Job Outsourcing, strefajob.pl, TAKpełnosprawni, Ahead Professionals. Powołaliśmy je po to, by kompleksowo odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych.

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
  • Pracownik ds. wsparcia administracyjnego z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
  • Pracownik biurowy

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    obsługa klientów; opracowywanie ofert handlowych; bieżące wsparcie w realizacji zamówień oraz wysyłek towarów; bieżąca współpraca z innymi działami w firmie; kontrola i archiwizacja dokumentacji; koordynacja montaży;
  • Pracownik ds. obsługi gospodarczej sekretariatów biur Centrali

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    6 dni
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: koordynowanie przydziału sal konferencyjnych w budynku Centrali, kontrolowanie stanu zapasów przeznaczonego dla Członków Zarządu, realizowanie zapotrzebowania sekretariatów Biur Centrali na artykuły spożywcze, nadzór nad utylizacją makulatury,...
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
  • Pracownik Biurowy

    AYP Sp. z o.o.   Pruszcz Gdański    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleń; Udział w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o pozyskanie dofinansowania; Stały kontakt z Instytucjami współpracującymi przy projekcie; Kontakt z instytucjami szkoleniowymi; Wsparcie bieżących działań Zarządu;
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Pracownik ds. Obsługi Zamówień

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...