Tempus A Agencja Pracy Czasowej i Doradztwa Personalnego Sp. z.o.o. Sp. Komandytowa (KRAZ nr 12861) istnieje od 2002 r. Swoim zasięgiem obejmuje województwa: mazowieckie, wielkopolskie i łódzkie. Aktualnie poszukujemy osób zainteresowanych współpracą z nami w ramach stanowiska:
Administrator zatrudnienia tymczasowego
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska:
- wsparcie Konsultantów podczas procesów rekrutacyjnych,
- prowadzenie dokumentacji (teczki pracownicze, raporty),
- prowadzenie ewidencji czasu pracy,
- comiesięczne rozliczanie pracowników tymczasowych,
- bieżąca komunikacja z pracownikami i kandydatami (poczta elektroniczna, telefon),
- wystawianie ogłoszeń o pracę na portalach branżowych i społecznościowych,
- aktywne uczestniczenie w rozwoju firmy.
- dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Internet),
- znajomość prawa pracy,
- łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z Klientem i Kandydatem,
- dobra organizacja, skrupulatność, inicjatywa,
- doświadczenie zawodowe w obszarze administracji kadrowej,
- prawo jazdy kat. B (mile widziane).
- 3-miesięczną umowę o pracę na okres próbny (po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony),
- pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 9 -17,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość zdobycia doświadczenia w branży HR,
- udział w szkoleniach wspierających rozwój zawodowy.