Acresta Sp. z o.o. zajmuje się świadczeniem usług w zakresie zarządzania nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych. Dzięki wdrożeniu procedur obsługi Klienta i standardów świadczenia usług jest stabilnym podmiotem gwarantującym Klientom poczucie bezpieczeństwa i wysoki standard obsługi.
Domeną firmy jest obsługa wspólnot mieszkaniowych o wielkości ok. 100-300 lokali oraz budynków znajdujących się w okresie rękojmi udzielonej przez dewelopera. Firma świadczy usługi na zasadzie zarządu powierzonego oraz zleconego (działanie na rzecz zarządu właścicielskiego). Oferujemy również samodzielną obsługę księgową (bez administracji) na potrzeby wspólnot mieszkaniowych każdej wielkości.
Nasze wartości to:
- uczciwość i szczerość;
- przyjazne nastawienie;
- interes Klienta na pierwszym miejscu;
- satysfakcja z dobrze wykonanej pracy i zadowolenie tych, którym pomagamy;
- budowanie długotrwałych relacji.
Czego możesz się u nas nauczyć?
- rozumienia potrzeb właścicieli nieruchomości;
- wzajemnego szacunku;
- współpracy z ludźmi;
- skutecznej komunikacji;
- umiejętności rozwiązywania problemów;
- podejścia „nie ma rzeczy niemożliwych".
Administrator / Zarządca nieruchomości - wspólnot mieszkaniowych
Miejsce pracy: Warszawa, Ostrobramska 101, Praga-Południe
Twój zakres obowiązków:
Rolą Opiekuna Wspólnoty, pełniącego w naszej firmie funkcję Zarządcy/Administratora nieruchomości, jest:
- koordynowanie wszelkich procesów zachodzących we wspólnotach.
- praca przy 3-4 dużych wspólnotach mieszkaniowych (po ok. 100-200 lokali; w sumie ok. 600 lokali).
- Zapewnienie właściwej komunikacji między właścicielami nieruchomości, jej użytkownikami oraz osobami opiekującymi się nieruchomością.
- opieka nad kwestiami prawnymi, technicznymi oraz finansami nieruchomości, a także zadbanie o współgranie tych wszystkich obszarów.
Jeśli to rozumiesz i jesteś osobą posiadającą przynajmniej rok lub dwa lata doświadczenia, to jeżeli tylko zechcesz, nauczymy Cię naszego podejścia do zarządzania nieruchomościami, które już w ciągu 7 lat istnienia firmy pozwoliło zdobyć zaufanie prawie 6000 rodzin, mieszkających na ponad 500 tys. m. kw.
Poszukujemy:
- Osób, które lubią zarządzanie nieruchomościami i z przyjemnością będą się nimi zajmować.
- Opiekunów wspólnot, którzy rozumieją nasze podejście do zarządzania nieruchomościami opisane powyżej i będą je stosować.
- Również zarządców nieruchomości z wieloletnim doświadczeniem, którzy są skłonni skonfrontować swoje doświadczenie z naszym podejściem ku zadowoleniu naszych Klientów.
- Osób, które chcą się uczyć nowych rzeczy, ale są też gotowi podzielić się z nami swoimi dobrymi praktykami z nami.
- Wszystkich zainteresowanych ideą turkusowych organizacji.
Nasze wymagania:
- Samodzielność.
- Dokładność.
- Samodyscyplina.
- Odpowiedzialność.
- Zaangażowanie.
- Dyspozycyjność.
- Znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office.
- Otwartość na stosowanie nowych technologii.
- Zdolność szybkiego uczenia się i umiejętności cierpliwego słuchania oraz pozytywnego podejścia do rozwiązywania konfliktów.
To oferujemy:
- Elastyczny, zadaniowy czas pracy w formie pracy stacjonarnej lub hybrydowej.
- Pracę w ciekawym zespole gwarantującym rozwój wiedzy i umiejętności.
- Nowoczesny sprzęt do pracy.
- Współpracę na podstawie umowy cywilnoprawnej lub w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
- Szeroko pojętą pomoc w założeniu lub prowadzeniu działalności gospodarczej (do 30 pełnopłatnych dni bez świadczenia usługi oraz pomoc w organizacji; indywidualnego systemu emerytalnego).
- Udział w rozwoju firmy – możliwość szybkiego awansu.
- Progresywne wynagrodzenie uzależnione od ilości pracy w granicach 6 – 12 tys. zł. netto na fakturze;.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Istotne dofinansowanie do karty Multisport.