Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy specjalista ds. wsparcia dozoru technicznego

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...
  • Referent ds. egzekucji administracyjnej

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Wymiar etatu: 1/1 Liczba wolnych etatów: 1 Zakres podstawowych obowiązków: Przygotowanie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych z zastosowaniem środków egzekucyjnych przewidzianych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; Odpowiadanie na wnioski i sporządzanie pism związanych...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą.
  • Sekretarz / Sekretarka

    Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Otwarte Drzwi – Premium”   Poznań, ul. Strzelecka 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Ostrów Wielkopolski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. z dostawcami mediów, dzierżawcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości, Udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości, Informowanie o wolnych...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista do spraw umów i przetargów

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Kębłowo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
  • Pracownik obsługi administracyjno-biurowej

    BRASE CONSULTING LTD. Sp. z o.o.   Mikołów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Aktywne wspieranie ekspertów w ich codziennej pracy, co obejmuje utrzymanie aktualności danych klientów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji oraz koordynację spotkań. Przygotowywanie analiz i raportów: na podstawie dostarczonych danych i instrukcji tworzysz analizy,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. dydaktyki

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...
  • Manager Systemu CRM HubSpot

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    6 godz.
    Zadania: Implementacja i zarządzanie systemem HubSpot CRM. Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu optymalizacji wydajności. Automatyzacja i optymalizacja procesów CRM. Zarządzanie integracjami i aktualizacjami systemowymi. Monitorowanie danych i zarządzanie bazami danych.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Piła Specjalista ds. Administracyjnych Piła
Administrator w Wydziale Spraw Cudzoziemców

Administrator w Wydziale Spraw Cudzoziemców

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu
Piła, ul. Dzieci Polskich 26
4 500 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
rekrutacja online
66 dni temu

Ogłoszenie numer: 9337681, z dnia 2024-10-28

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze z dnia 28 października 2024 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
administrator
w Wydziale Spraw Cudzoziemców WUW w Poznaniu – Delegatura w Pile

Administrator w Wydziale Spraw Cudzoziemców

Miejsce pracy: Piła, ul. Dzieci Polskich 26

Nr Ref.: 135/24

 

Opis stanowiska

WYMIAR ETATU: 1
LICZBA STANOWISK: 1 (na zastępstwo)
 
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY
ul. Dzieci Polskich 26,
64-920 Piła

ADRES URZĘDU:
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
 
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
  • wspiera obsługę bezpośrednią i punktu informacyjnego,
  • udziela informacji w zakresie legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców, spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce,
  • wspiera cudzoziemców przy wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce, zakładani kont w Module Obsługi Spraw,
  • przyjmuje i wydaje dokumenty związane z legalizacją pobytu lub pracy cudzoziemców,
  • bierze udział w spotkaniach z cudzoziemcami lub osobami uprawnionymi w celu udostępnienia akt postępowań,
  • rejestruje korespondencję wpływającą i wychodzącą,
  • obsługuje systemy informatyczne w zakresie spraw cudzoziemców,
  • przekazuje wnioski cudzoziemców do opiniowania przez Policję, ABW oraz Straż Graniczną,
  • wspiera działanie komórek Wydziału poprzez przekazywanie informacji i tworzenie pism,
  • wspomaga prowadzenie dokumentacji spraw w Wydziale,
  • przygotowuje i parafuje projekty pism, postanowień i sprawozdań dotyczących realizowanych zadań,
  • współpracuje z infolinią Wydziału,
  • obsługuje podręczny magazyn akt

Wymagania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
  • wykształcenie: minimum średnie
  • znajomość ustawy o cudzoziemcach
  • znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • komunikatywność, umiejętność argumentowania
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • niepełnienie służby zawodowej, niepracowanie w organach bezpieczeństwa ani niebycie ich współpracownikiem w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r., w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
WYMAGANIA DODATKOWE
  • znajomość języka angielskiego, ukraińskiego, rosyjskiego
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • umiejętność pracy w zespole
PRACOWNIKOM OFERUJEMY:
  • dodatek stażowy (do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników
  • możliwość otrzymania dofinansowania do różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo- rekreacyjnej (w tym kart sportowych)
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
  • praca w siedzibie Delegatury położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
WARUNKI PRACY
  • praca związana z obsługą klientów, poczty oraz wykonywaniem typowych prac administracyjno- biurowych z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym
  • stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu
  • konieczność przemieszczania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
  • praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dnia pracy
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego
  • klatka schodowa szerokości 150 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
  • budynek nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnością
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób z niepełnosprawnością
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Młodszy specjalista ds. wsparcia dozoru technicznego

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...
  • Referent ds. egzekucji administracyjnej

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Wymiar etatu: 1/1 Liczba wolnych etatów: 1 Zakres podstawowych obowiązków: Przygotowanie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych z zastosowaniem środków egzekucyjnych przewidzianych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; Odpowiadanie na wnioski i sporządzanie pism związanych...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą.
  • Sekretarz / Sekretarka

    Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Otwarte Drzwi – Premium”   Poznań, ul. Strzelecka 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Ostrów Wielkopolski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. z dostawcami mediów, dzierżawcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości, Udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości, Informowanie o wolnych...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista do spraw umów i przetargów

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Kębłowo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
  • Pracownik obsługi administracyjno-biurowej

    BRASE CONSULTING LTD. Sp. z o.o.   Mikołów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Aktywne wspieranie ekspertów w ich codziennej pracy, co obejmuje utrzymanie aktualności danych klientów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji oraz koordynację spotkań. Przygotowywanie analiz i raportów: na podstawie dostarczonych danych i instrukcji tworzysz analizy,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. dydaktyki

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...
  • Manager Systemu CRM HubSpot

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    6 godz.
    Zadania: Implementacja i zarządzanie systemem HubSpot CRM. Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu optymalizacji wydajności. Automatyzacja i optymalizacja procesów CRM. Zarządzanie integracjami i aktualizacjami systemowymi. Monitorowanie danych i zarządzanie bazami danych.