Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław
Administrator Systemów Komunikacyjnych Wydział Informatyki

Administrator Systemów Komunikacyjnych Wydział Informatyki

Urząd Miejski Wrocławia
Wrocław
praca stacjonarna
4891 dni temu

Prezydent Wrocławia





OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA

UMOWA NA ZASTĘPSTWO – URLOP MACIERZYŃSKI I WYCHOWAWCZY



Administrator Systemów Komunikacyjnych Wydział Informatyki
Miejsce pracy: Wrocław


Wymagania formalne/niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie zawodowe: 3 lata, w tym 1 rok w podobnym obszarze działalności,
  • umiejętność administrowania zasobami serwerów grup roboczych, aplikacyjnych i www,
  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z administracją użytkownikami i serwerami Domino oraz
  • tworzenia aplikacji w środowisku Lotus Notes / Domino
  • znajomość i umiejętność tworzenia aplikacji pracujących w środowisku sieci wewnętrznej oraz sieci internet,
  • praktyczna znajomość środowiska MS Windows 2000/XP/2003 Linux Red Hat, praktyczna znajomość serwisów mail, DNS, DHCP, HTTP, FTP,
  • doświadczenie w administrowaniu grupą użytkowników nie mniejszą niż kilkaset osób,
  • ogólna znajomość relacyjnych baz danych SQL,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dostatecznym do samodzielnego korzystania z fachowej dokumentacji technicznej

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe informatyczne,
  • znajomość zagadnień związanych z systemami WebSphere, GIS, SAP,
  • znajomość bazy danych DB2, Oracle, MS SQL,
  • umiejętność posługiwania się językami oprogramowania: JAVA, LotusScript, JavaScript, HTML, XML,
  • znajomość ustawy: Prawo Zamówień Publicznych w zakresie pozwalającym na przygotowanie części technicznej dokumentacji przetargowej
  • Kreatywność, Komunikatywność, Odporność na trudne sytuacje zawodowe, Sumienność

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Administrowanie kontami i prawami pracowników UM Wrocław w systemie Lotus/Domino oraz kontami użytkowników w portalu WWW Urzędu
  • Instalacja, konfiguracja systemów i aplikacji
  • Dbanie o bezpieczeństwo i stabilność pracy systemów serwerowych poprzez stałe monitorowanie serwerów i aplikacji
  • Tworzenie oprogramowania w użytkowanym środowisku
  • Wsparcie użytkowników i klientów w formie popularyzacji i upowszechnienia wiedzy
  • Sprawdzanie na odpowiednich stronach firmowych informacji o nowych elementach oprogramowania systemowego i aplikacyjnego i w razie potrzeby ich instalowanie
  • Obsługa zgłoszeń drugiej linii aplikacji wsparcia „HelpDesk"
  • Prowadzenie rejestrów i dokumentacji

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • życiorys – curriculum vitae
  • kserokopie świadectw pracy
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
  • oryginał kwestionariusza osobowego
  • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje
 

Poznaj

Urząd Miejski Wrocławia

Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.