Prezydent Wrocławia
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
UMOWA NA ZASTĘPSTWO – URLOP MACIERZYŃSKI I WYCHOWAWCZY
Administrator Systemów Komunikacyjnych Wydział Informatyki
Miejsce pracy: Wrocław
Wymagania formalne/niezbędne:
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie zawodowe: 3 lata, w tym 1 rok w podobnym obszarze działalności,
- umiejętność administrowania zasobami serwerów grup roboczych, aplikacyjnych i www,
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z administracją użytkownikami i serwerami Domino oraz
- tworzenia aplikacji w środowisku Lotus Notes / Domino
- znajomość i umiejętność tworzenia aplikacji pracujących w środowisku sieci wewnętrznej oraz sieci internet,
- praktyczna znajomość środowiska MS Windows 2000/XP/2003 Linux Red Hat, praktyczna znajomość serwisów mail, DNS, DHCP, HTTP, FTP,
- doświadczenie w administrowaniu grupą użytkowników nie mniejszą niż kilkaset osób,
- ogólna znajomość relacyjnych baz danych SQL,
- znajomość języka angielskiego w stopniu dostatecznym do samodzielnego korzystania z fachowej dokumentacji technicznej
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe informatyczne,
- znajomość zagadnień związanych z systemami WebSphere, GIS, SAP,
- znajomość bazy danych DB2, Oracle, MS SQL,
- umiejętność posługiwania się językami oprogramowania: JAVA, LotusScript, JavaScript, HTML, XML,
- znajomość ustawy: Prawo Zamówień Publicznych w zakresie pozwalającym na przygotowanie części technicznej dokumentacji przetargowej
- Kreatywność, Komunikatywność, Odporność na trudne sytuacje zawodowe, Sumienność
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Administrowanie kontami i prawami pracowników UM Wrocław w systemie Lotus/Domino oraz kontami użytkowników w portalu WWW Urzędu
- Instalacja, konfiguracja systemów i aplikacji
- Dbanie o bezpieczeństwo i stabilność pracy systemów serwerowych poprzez stałe monitorowanie serwerów i aplikacji
- Tworzenie oprogramowania w użytkowanym środowisku
- Wsparcie użytkowników i klientów w formie popularyzacji i upowszechnienia wiedzy
- Sprawdzanie na odpowiednich stronach firmowych informacji o nowych elementach oprogramowania systemowego i aplikacyjnego i w razie potrzeby ich instalowanie
- Obsługa zgłoszeń drugiej linii aplikacji wsparcia „HelpDesk"
- Prowadzenie rejestrów i dokumentacji
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys – curriculum vitae
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- oryginał kwestionariusza osobowego
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.