Intrac Polska jest oficjalnym dystrybutorem maszyn budowlanych, teleskopowych i leśnych oraz częścią Intrac Group AB - lidera na rynku ciężkiego sprzętu budowlanego w Europie Północnej.
Dział Finansów i Administracji, zlokalizowany w Wolicy k/Janek, poszukuje obecnie Kandydatów na stanowisko:
Administrator sprzedaży
Miejsce pracy: Wolica k/Janek
Czego oczekujemy od kandydata?
- Dobrej organizacji własnej pracy i umiejętności koordynacji kilku projektów jednocześnie;
- Umiejętności szybkiego rozwiązywania problemów;
- Zaangażowania i odpowiedzialności;
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
- Doświadczenia w pracy biurowej na stanowisku asystenckim;
- Wysokiej kultury osobistej;
Na czym polega praca?
Codzienne wsparcie działu handlowego w sprawach administracyjnych. Przygotowywanie dokumentacji handlowej i współpraca z przedstawicielami handlowymi pracującymi na terenie całego kraju.
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie dokumentacji handlowej i przetargowej;
- Zbieranie informacji od przedstawicieli handlowych i sporządzanie raportów;
- Wsparcie administracyjne dla Kierowników Działu Maszyn;
- Budowa i administrowanie bazy danych Klientów;
- Organizacja transportów;
- Koordynowanie wymiany informacji między działami;
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Wybranemu kandydatowi oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pracę pełną możliwości i swobody realizacji autorskich pomysłów
- możliwości wszechstronnego rozwoju i uczestnictwa w szkoleniach
- koleżeńską atmosferę w pracy