Ogłoszenie numer: 1784321, z dnia 2017-09-25
Firma DP Grand funkcjonuje od 2012 roku i od samego początku jest związana z sektorem e-commerce. Obszar sprzedaży internetowej jest głównym centrum naszych zainteresowań zawodowych. Portfolio produktowe ukierunkowane jest na drobną elektronikę użytkową, małe agd oraz akcesoria samochodowe i motocyklowe.
Administrator sklepu internetowego
Miejsce pracy: Sosnowiec
Opis stanowiska
Do Twoich zadań będzie należało:
- techniczne kompleksowe administrowanie sklepem internetowym
- wprowadzanie zmian na sklepie, tworzenie filtrów, tworzenie kategorii, zmiana grafik
- wprowadzanie usprawnień: livechat, raty, wyszukiwarki itd.
- kontrolowanie i automatyzowanie procesów zachodzących na sklepie
- generowanie produktów do porównywarki Ceneo
- integrowanie sklepu z platformami b2b, allegro itd.
- zarządzanie sprzętem i oprogramowaniem
- kontakt z firmami zewnętrznymi
- obsługa lub koordynowanie działań marketingowych:
- newslettera
- profilu FB
- kanału YouTube
- Google Adwords
Wymagania
Oczekujemy od Ciebie:
- doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomości platform e-commerce
- dobrej znajomości sprzętu i oprogramowania komputerowego
- umiejętności planowania I organizowania pracy
- gotowości do proponowania rozwiązań oraz samodzielność w ich wdrażaniu
- znajomości programu graficznego umożliwiającą tworzenie prostych grafik, tj.banerów, ulotek
Oferujemy
- umowę o pracę
- samodzielność w działaniu
- możliwość rozwijania ciekawego projektu
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętność
- możliwość awansu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.