- Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami
- Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych
- Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta
- Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy
- Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń w zakresie gwarancji i reklamacji
- Udzielanie bieżącego wsparcia z zakresu napraw gwarancyjnych dla Techników Serwisu
- Optymalizacja procesu
- Doświadczenie w obsłudze posprzedażowej lub produkcyjnej w branży maszyn transportowych lub przemysłowych
- Wykształcenie techniczne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - B2
- Podstawowa wiedza z zakresu zarządzania procesami
- Umiejętność planowania i organizacji
- Komunikatywność
- Umiejętności współpracy z różnymi zespołami
- Proaktywność, samodzielność
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Umowę o pracę
- Profesjonalne wdrożenie
- Prywatną opiekę medyczną i stomatologiczną
- Kartę MultiSport dla ceniących aktywność fizyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Bezpłatne miejsce parkingowe
- Dofinansowanie do posiłków i urlopu
- Pracę w międzynarodowej organizacji w młodym i dynamicznym zespole
Poznaj
TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.
Kim jesteśmyToyota Material Handling jest częścią Toyota Industries Corporation - grupy obejmującej 17 korporacji działających w 5 branżach. Wraz z Toyota Material Handling International oraz oddziałami działającymi w Ameryce Północnej, Chinach i Japonii, staramy się dostarczać naszym klientom sprzęt do transportu wewnętrznego, który pozwala im na optymalizację prowadzonej działalności.Planujemy naszą działalność tak, by jakość była na pierwszym miejscu. Zawsze.Jesteśmy europejską firmą posiadającą zakłady produkcyjne w Szwecji (Mjölby), Francji (Ancenis) oraz we Włoszech (Bolonia) - wytwarzają one ponad 95% naszych wózków. Dzięki temu możemy zaoferować klientom szeroką gamę wyposażenia magazynowego i wózków widłowych z przeciwwagą, które są budowane w uwzględnieniem standardów jakościowych określonych w filozofii Toyota Production System (TPS).Ludzie są naszą pasjąKlienci są zawsze naszym największym priorytetem. Dzięki bliskim relacjom z klientami możemy lepiej zrozumieć ich potrzeby, oraz zapewnić im rozwiązania, technologię, usługi oraz elastyczne finansowanie dostosowane do ich konkretnych oczekiwań. Nasze cele osiągamy dzięki stosowaniu filozofii TPS oraz TSC (Toyota Service Concept). Ważną rolę w całym procesie odgrywa również dążenie do nieustannego doskonalenia się.The Toyota wayNasza misja polega na możliwie największej poprawie wydajności operacji transportu wewnętrznego, z jakimi masz do czynienia w swojej firmie. Aby osiągnąć ten cel, wprowadzamy w życie zestaw wartości nazywany „The Toyota Way.” Nasi pracownicy stosują owe wartości na każdym etapie - wykonując codzienne obowiązki oraz utrzymując relacje z naszymi partnerami.