na czas określony
Departament Sprzedaży i Najmu Nieruchomości -
Łódź, Al. Piłsudskiego 153
- zapewniasz utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizację zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,
- organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz uczestniczysz w kontrolach organów zewnętrznych,
- podejmujesz działania zmierzające do zapobiegania awariom oraz usuwaniu skutków awarii,
- organizujesz i nadzorujesz bieżące naprawy i konserwacje oraz kompletujesz wymagane dokumenty w tym zakresie,
- identyfikujesz potrzeby remontowe i inwestycyjne w nieruchomościach,
- prowadzisz książkę obiektów budowlanych oraz przechowujesz dokumentację określającą stan prawny nieruchomości i dokumentacji technicznej obiektu,
- monitorujesz terminowość, jakość oraz koszty prac świadczonych przez firmy zewnętrzne na rzecz administrowanych nieruchomości,
- aktualizujesz bazy danych dotyczących administrowanych nieruchomości.
- posiadasz wiedzę fachową i praktyczną dla obszaru administrowania nieruchomościami,
- posiadasz umiejętności ustalania priorytetów, planowania i organizacji pracy pod presją czasu,
- masz wykształcenie wyższe,
- bardzo dobrze znasz pakiet MS Office,
- cechuje Cię samodzielność w działaniu, dokładność, rzetelność i sumienność,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
- mile widziana licencja zarządcy nieruchomości.
- Praca hybrydowa Pracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
- Docenienie działania i zaangażowania Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
- Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
- Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
- Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
- Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
#TyWybierasz
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.