Firma ALBA Property Management Sp. z o.o. zajmująca się administrowaniem i zarządzaniem nieruchomościami na terenie Wrocławia i okolic poszukuje kandydata na stanowisko:
Administrator Nieruchomości
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków
bieżąca obsługa nieruchomości (sporządzanie pism, wniosków i innych dokumentów, itp.)
uczestnictwo w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych,
kontakt z właścicielami i najemcami (mailowy, telefoniczny, osobisty),
współpraca z kierownictwem firmy, zarządem, urzędami,
nadzór nad pracami firm obsługujących nieruchomości.
Nasze wymagania
praktyczna wiedza o obowiązujących przepisach z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, p-poż i BHP,
mile widziane doświadczenie na stanowisku Zarządcy/Administratora Nieruchomości,
wysoka kultura osobista,
łatwości nawiązywania kontaktów,
sumienności i odpowiedzialności,
umiejętności obsługi komputera wraz z programem pakietu Office,
prawo jazdy kategorii B,
mile widziana licencja zarządcy nieruchomości,
umiejętność pracy w zespole,
dobra organizacja pracy.
To oferujemy
umowę o pracę,
stabilne zatrudnienie,
możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego.
Niekwestionowany lider gospodarki odpadami na Dolnym Śląsku. Prężnie działa i rozwija się tu od ponad 60 lat. Promuje selektywny odbiór odpadów wśród mieszkańców regionu oraz realizuje projekty związane z ochroną środowiska naturalnego.
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie - powiat Kamiennogórski, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja...
Twoje zadania: Zarządzanie dokumentacją nieruchomości - w tym pisma, wnioski i inne dokumenty. Uczestnictwo w spotkaniach Wspólnot Mieszkaniowych. Komunikacja z właścicielami i najemcami na różnych poziomach. Współpraca z zarządem i instytucjami. Nadzorowanie firm obsługujących nieruchomości.
Twój zakres obowiązków Wykonywanie drobnych prac remontowo – naprawczych; Kontrola i sterowanie parametrami hali (temperatura, wentylacja); Dbałość o stan techniczny i dokumentację techniczną wózków widłowych; Współpraca z firmami specjalistycznymi; Nadzór nad firmami wykonującymi...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i rozliczanie umów kosztowych na usługi wywozu nieczystości płynnych, Zawieranie ,prowadzenie umów kosztowych na obsługę przenośnych toalet, Zbieranie i przygotowanie danych niezbędnych do opracowania planu...
Główne obowiązki: prowadzenie zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami Skarbu Państwa, w tym porządkowanie i regulacja stanu formalno-prawnego nieruchomości oraz realizacja procesu zbywania nieruchomości zbędnych dla potrzeb Agencji Mienia Wojskowego, prowadzenie ewidencji...
Zadania: obsługa dokumentów prowadzonych projektów pod względem księgowym i formalno-prawnym; rozliczenie mediów i innych elementów opłat eksploatacyjnych nieruchomości; organizacja i prowadzenie wskazanych projektów; organizacja i prowadzenie wskazanych postępowań zakupowych;...
specjalista (mid) umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą realizacją, protokolarny odbiór i...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie i rozwiązywanie umów najmu i dzierżawy, Zarządzanie istniejącymi umowami najmu i dzierżawy (renegocjację, aneksowanie, rozwiązywanie umów), Inicjowanie i prowadzenie działań w celu zapewnienia ciągłości...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem praw i obowiązków PKP S.A. wynikających z zawierania umów najmu i dzierżawy nieruchomości z podmiotami kolejowymi - realizacji tych umów, Współpraca z właściwymi komórkami w Oddziale...