Miejsce pracy: Gdynia-obszar działania Biura Administracji w Gdyni
Nr ref.: GDD/131/01/2018
Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która polega na:
- zapewnieniu utrzymania właściwego stanu technicznego nieruchomości
- organizowaniu i uczestnictwie w kontrolach stanu technicznego nieruchomości
- podejmowaniu działań zmierzających do zapobiegania awariom, usuwaniu skutków awarii oraz kompletowaniu wymaganej dokumentacji w tym zakresie
- uruchamianiu, organizowaniu i monitorowaniu bieżących napraw i konserwacji
- prowadzeniu książek obiektu budowlanego oraz przechowywaniu dokumentacji określającej stan prawny nieruchomości i dokumentacji technicznej obiektu
- zapewnieniu dostawy mediów do nieruchomości oraz odbioru odpadów
- weryfikowaniu podstawy naliczanych podatków i opłat w zakresie administrowanych nieruchomości
- kontrolowaniu terminowości dokonywanych wpłat z tytułu wystawionych faktur
- zapewnieniu obsługi pokoi gościnnych oraz rozliczaniu należności z tytułu ich użytkowania
- uczestniczeniu w działaniach mających na celu regulację stanu prawnego i przekształcania praw do nieruchomości
- wystawianiu dyspozycji księgowych związanych z realizacją umów, zapłaty kaucji gwarancyjnych i ich zwrotu
- uczestniczeniu w prowadzonych inwentaryzacjach składników majątkowych oraz ich znakowaniu, przemieszczaniu, naprawie
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia wyższego lub średniego
- znajomości przepisów prawa w zakresie administrowania nieruchomościami oraz doświadczenia w administrowaniu nieruchomościami
- umiejętności ustalania priorytetów, planowania i organizacji pracy pod presją czasu
- dyspozycyjności oraz gotowości do częstych podróży służbowych
- dokładności, rzetelności, sumienności, dobrego kontaktu we współpracy z najemcami
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel
- czynnego prawa jazdy kat. B
- uprawnienia zarządcy nieruchomości, uprawnienia budowlane – będą dodatkowym atutem
Do zaoferowania mamy:
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.