Netto - sieć osiedlowych sklepów spożywczych z łatwym dostępem do produktów pierwszej potrzeby po niskich cenach. Jesteśmy firmą z duńskim kapitałem, działającą w Polsce od 1995 roku. Posiadamy własne nowoczesne centra logistyczne koło Szczecina, Wrocławia, Grudziądza oraz ponad 350 sklepów. W związku z intensywnym rozwojem naszej sieci poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Administrator Nieruchomości
Miejsce pracy: Motaniec
Nr ref.: Nieruchomości 2016
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- koordynację procesu pozyskiwania licencji na sprzedaż napojów alkoholowych i monitoring ich terminów ważności,
- przygotowywanie danych niezbędnych do wystawienia faktur za najem (czynsze, rozliczanie mediów),
- koordynację działań firm sprzątających,
- uaktualnianie i archiwizowanie bazy umów/aktów notarialnych,
- gromadzenie aktualnych danych dotyczących powierzchni sklepów i stoisk,
- aktualizowanie i archiwizowanie dokumentacji,
- identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze stoiskami oraz obiektami najmowanymi przez Spółkę.
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym w szczególność MS Excel,
- prawo jazdy,
- terminowość,
- zdolność organizacji pracy własnej i wyznaczania priorytetów,
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
- komunikatywność,
- zdolności negocjacyjne,
- dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- ciekawe zadania dla osób poszukujących wyzwań,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w dynamicznie rozwijającej się firmie.