Operator logistyczny z grupy kapitałowej Inter Cars S.A.- lidera na rynku części samochodowych oraz członka europejskiego stowarzyszenia dystrybutorów ATR, w związku z budową nowoczesnego Centrum Logistycznego poszukuje kandydatów na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za utrzymanie sprawnej infrastruktury całego obiektu, budynków oraz zainstalowanych w nich urządzeń koordynację i nadzór czynności konserwacyjnych, serwisowych i przeglądowych oraz gospodarczo-zaopatrzeniowych, w tym:
- wsparcie Zarządcy i samodzielna obsługa Centrum Logistycznego w zakresie administracyjnym przy pomocy działu technicznego oraz administracji biurowej,
- nadzór nad firmami obsługującymi nieruchomość i świadczącymi usługi na jej terenie,
- udział w negocjacjach warunków zawieranych umów, przygotowywanie umów oraz skuteczne egzekwowanie ich zapisów,
- zlecanie okresowych przeglądów i napraw,
- prowadzenie książki obiektu budowlanego i archiwizacja dokumentów,
- skuteczne i niezwłoczne reagowanie w przypadku awarii, usterek,
- zapewnienie właściwego obiegu i wysyłki korespondencji, dokumentów oraz ich archiwizacja,
- cotygodniowe raportowanie Zarządcy ze stanu realizacji wyznaczonych celów i zadań,
- budżetowanie kosztów utrzymania obiektu, weryfikacja faktur.
Wymagania:
- min. trzyletnie doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami (mile widziane wykształcenie kierunkowe),
- praktyczna znajomość przepisów związanych z nieruchomościami,
- umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną,
- prawo jazdy kat. "B"
- umiejętność obsługi komputera wraz z pakietem MS Office (głównie: MS Word, MS Excell),
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w przyjaznym zespole i miłej atmosferze,
- szkolenia wewnętrzne oraz udostępnienie sprawdzonych procedur,
- praca z wykorzystaniem platformy do zarządzania i obsługi technicznej dla nieruchomości komercyjnych.
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia