Administrator Nieruchomości w Departamencie Obsługi Banku
Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: Cen/455/2018
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Zapewnienie utrzymania właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizacji zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy;
- Organizowanie i uczestnictwo w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz uczestnictwo w kontrolach organów zewnętrznych;
- Organizowanie i nadzorowanie bieżących napraw i konserwacji oraz kompletowanie wymaganej dokumentacji w tym zakresie;
- Identyfikowanie potrzeb remontowych i inwestycyjnych w nieruchomościach;
- Prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem i funkcjonowaniem nieruchomości;
- Prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz przechowywanie dokumentacji określającej stan prawny nieruchomości i dokumentacji technicznej obiektu;
- Monitorowanie terminowości, jakości oraz kosztów prac świadczonych przez firmy zewnętrzne na rzecz administrowanych nieruchomości;
- Zapewnienie dostaw mediów, towarów i właściwych usług związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem nieruchomości.
Korzyści:
- Praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce;
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy;
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe;
- Pełen zakres wiedzy fachowej i praktycznej dla obszaru administrowania nieruchomościami;
- Doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami;
- Mile widziana licencja zarządcy nieruchomości;
- Umiejętności ustalania priorytetów, planowania i organizacji pracy pod presją czasu;
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office);
- Samodzielności w działaniu;
- Komunikatywność;
- Czynne prawo jazdy kategorii B.