Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Administrator narzędziowni
Do obowiązków kandydata będzie należeć:
- Zakupy i rozliczanie narzędzi warsztatowych
- Ewidencja i kontrola narzędzi specjalistycznych
- Kontrola potrzeb narzędziowych warsztatów
- Metrologia i kontrola ważności dokumentów badań i homologacji narzędzi specjalistycznych objętych okresową kontrolą
- Organizacja odzieży roboczej dla pracowników
- Organizacja i udział w inwentaryzacjach rocznych
W przypadku nieobecności Administratora budynków, zastępstwo w zakresie:
- Współpraca z firmami specjalistycznymi konserwującymi urządzenia i instalacje obiektów oraz nadzór nad konserwacją urządzeń na terenie obiektów,
- Zlecanie napraw awarii i usterek urządzeń i instalacji obiektów
- Koordynowanie prac remontowo – naprawczych, nadzór nad firmami wykonującymi prace zlecone na obiektach,
- Przygotowywanie przetargów i zapytań ofertowych na zakupy do obiektów
- Delegowanie bieżących napraw sprzętów i wyposażenia obiektów,
- Dozór nad porządkiem i czystością terenu wokół salonów
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, budowlane
- umiejętności prowadzenia kilku procesów równolegle- podzielność uwagi
- znajomości obsługi komputera (MS Office, Excel, Internet, Poczta elektroniczna)
- wysokiej kultury osobistej
- systematyczności, rzetelności i dokładności
- kreatywności i samodzielności
- bardzo dobrej organizacji czasu pracy
- aktywne prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Rozwojowa praca w pewnym i stabilnym przedsiębiorstwie będącym liderem na rynku;
- Pracę w młodym zespole i dobrej atmosferze;
- Szkolenia wyjazdowe i wewnętrzne;
- Umowę o pracę oraz wynagrodzenie w oparciu o system motywacyjny lub kontrakt menedżerski
- Szeroki pakiet socjalny: karta sportowa, dofinansowanie posiłków, program emerytalny finansowany przez Pracodawcę, spotkania integracyjne, Mikołajki, wycieczki