Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
  • Specjalista ds. Aplikacji Biznesowych

    Wawel SA   Dobczyce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków wsparcie użytkowników w ramach systemu ERP oraz innych aplikacji biznesowych analiza i zrozumienie wymagań, optymalizacja procesów, konfiguracja, testy współpraca z dostawcami oprogramowania rozwiązywanie bieżących zgłoszeń od użytkowników Wymagania: wykształcenie...
  • Specjalista ds. IT / Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Bielany Wrocławskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie wsparcia IT dla użytkowników końcowych systemu WMS oraz MS Office (odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów) Szkolenie użytkowników w zakresie funkcjonowania i obsługi systemu oraz zainstalowanego oprogramowania; Wspieranie projektów...
  • Młodszy Specjalista ds. Informatycznych

    KRAUS FOLIE Sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Charakter pracy: Helpdesk: Rozwiązywanie codziennych problemów sprzętowo/programowych użytkowników, Diagnostyka i podstawowy serwis sprzętu IT, Opieka nad drukarkami biurowymi i produkcyjnymi, Nadzór nad infrastrukturą fizyczną (okablowanie), Prowadzenie i aktualizacja ewidencji sprzętu,...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie, Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami, Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu...
Zobacz więcej ofert pracy

Administrator Help Desk

S&T Services Polska Sp. z o.o.
Warszawa, Warszawa Bródno
praca stacjonarna
2269 dni temu

S&T Poland jest jedną z największych w Polsce firm - integratorów informatycznych. Oferujemy usługi konsultingowe, projektowe i wdrożeniowe systemów informatycznych, outsourcing i wsparcie w trybie 24/7/365 dla klientów z wielu sektorów.

 

Administrator Help Desk
Miejsce pracy: Warszawa Bródno
Nr ref.: FSM/AHD/410013/05/18

 

 

Poszukujemy studentów/studentek do wsparcia technicznego świadczonego dla naszych Klientów. Ofertę kierujemy do osób studiujących w systemie zaocznym na kierunkach o profilu informatycznym lub pokrewnych.

 

Zakres zadań:

  • Zdalne wsparcie techniczne dla naszych Klientów w zakresie systemów operacyjnych i aplikacji biurowych
  • Monitorowanie i diagnozowanie elementów aktywnych sieci
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • Administracja systemami operacyjnymi Microsoft
  • Udział w projektach wdrożeniowych

Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
  • Znajomość zagadnień sieci LAN/WAN
  • Znajomość obsługi technicznej sprzętu komputerowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie
  • Mile widziane doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk, naprawy i konfiguracja sprzętu IT)
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języków PHP, HTML, Java Script, oraz znajomość środowiska Linux

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie
  • Możliwość zaliczenia praktyk studenckich
  • Szansę na rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług IT
  • Dofinansowanie pakietu sportowego
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Miłą atmosferę pracy
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)"

Administratorem Twoich danych osobowych są spółki S&T w Polsce: S&T Services Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 21D, 02-676 Warszawa oraz S&T Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 21D, 02-676 Warszawa, zwane dalej „S&T”. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzonymi rekrutacjami, w tym, w celu aktualnie prowadzonej rekrutacji.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
  • Specjalista ds. Aplikacji Biznesowych

    Wawel SA   Dobczyce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków wsparcie użytkowników w ramach systemu ERP oraz innych aplikacji biznesowych analiza i zrozumienie wymagań, optymalizacja procesów, konfiguracja, testy współpraca z dostawcami oprogramowania rozwiązywanie bieżących zgłoszeń od użytkowników Wymagania: wykształcenie...
  • Specjalista ds. IT / Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Bielany Wrocławskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie wsparcia IT dla użytkowników końcowych systemu WMS oraz MS Office (odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów) Szkolenie użytkowników w zakresie funkcjonowania i obsługi systemu oraz zainstalowanego oprogramowania; Wspieranie projektów...
  • Młodszy Specjalista ds. Informatycznych

    KRAUS FOLIE Sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Charakter pracy: Helpdesk: Rozwiązywanie codziennych problemów sprzętowo/programowych użytkowników, Diagnostyka i podstawowy serwis sprzętu IT, Opieka nad drukarkami biurowymi i produkcyjnymi, Nadzór nad infrastrukturą fizyczną (okablowanie), Prowadzenie i aktualizacja ewidencji sprzętu,...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie, Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami, Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu...