Mamy 4000 stałych pracowników w ponad 40 oddziałach na całym świecie. Umożliwiamy liderom branży IT dostarczanie Device as a Service w 190+ krajach. DaaS łączy w jednej umowie prawo do korzystania ze sprzętu, oprogramowania oraz jego serwis i wymianę za opłatą zależną od ilości urządzeń.
Administrator Działu Zakupów
Bielany Wrocławskie
zadania:
- Procesowanie zamówień projektowych w wewnętrznym systemie ERP
- Monitorowanie wskaźników ETA, KPI
- Benchmarking ofert na sprzęt IT
- Tworzenie zestawień i raportów w excelu
- Wsparcie w budowaniu sieci dostawców sprzętu IT
- Aktywne wspieranie działów SCM Hemmersbach globalnie
wymagamy:
- Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Orientacja na cel
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz niezależność
- Umiejętność pracy w zespole i dzielenia się wiedzą
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:
- 1-2 letnie doświadczenie w obszarze łańcucha dostaw
oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
- Jednozmianowy tryb pracy od poniedziałku do piątku
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku o płaskiej strukturze organizacyjnej
- Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i wdrażania własnych pomysłów
- Buddy program, gruntowe wdrożenie do stanowiska i wsparcie w realizacji zadań
- Szkolenia językowe
- Inne udogodnienia jak: darmowy dojazd z centrum Wrocławia, parking, kawa itp.
- Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy
- Wsparcie naszych społecznych projektów jak: Hemmersbach Rhino Force, dzięki której pomagamy środowisku oraz Kid's Family, gdzie wspieramy i pomagamy dzieciom, które żyją w trudnych warunkach na całym świecie