Po 100 latach działalności firma UPS, która zaczynała od rozwożenia wiadomości rowerami, obecnie jest największą zintegrowaną firmą kurierską na Świecie, świadczącą usługi w ponad 200 krajach oraz zatrudniającą ponad 400 tysięcy osób. Stuletnie doświadczenie uczyniło UPS synonimem niezawodności, uczciwości, stabilności finansowej i elastyczności w zmieniających się czasach. Nie ma w tym żadnej tajemnicy. Po prostu robimy to, co obiecujemy, gdyż w ten sposób zdobywamy zaufanie naszych klientów! Nasze Centrum Global Business Services (GBS) zlokalizowane we Wrocławiu tworzy niepowtarzalne miejsce pracy zrzeszające zdolnych ludzi z całej Polski. W UPS wierzymy, że osobę z potencjałem nauczymy wszystkiego, dlatego nie oczekujemy od Ciebie doświadczenia. Dla nas kluczowa jest Twoja chęć rozwoju, osobowość, odpowiedzialność, otwartość na nowe wyzwania.
Podstawowym obowiązkiem na stanowisku Administratora ds. wsparcia Klienta jest informowanie Klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie, poprzez komunikację mailową z Klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy.
- Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego w mowie i w piśmie
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Umiejętności miękkie (analiza i rozwiązywanie problemów, podejmowanie samodzielnych decyzji)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość pracy zdalnej (kilka pierwszych dni w biurze, potem zdalnie)
- Ubezpieczenie na życie
- Plan emerytalny
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Specjalny program wdrożeniowy dla nowych pracowników
- Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
- Możliwość wykorzystania języka obcego w codziennych kontaktach z zagranicznymi partnerami i klientami
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz możliwość udziału w wielu organizacjach wewnątrzfirmowych (np. komitet wolontariacki, sportowy itp.)
- PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
- UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
- DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
- ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
- UPS UNIVERSITY
- PROGRAM ONBOARDINGOWY
- PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
- PROGRAM EMERYTALNY
Po 100 latach działalności firma UPS, która zaczynała od rozwożenia wiadomości rowerami, obecnie jest największą zintegrowaną firmą kurierską na Świecie, świadczącą usługi w ponad 200 krajach oraz zatrudniającą ponad 400 tysięcy osób. Stuletnie doświadczenie uczyniło UPS synonimem niezawodności, uczciwości, stabilności finansowej i elastyczności w zmieniających się czasach. Nie ma w tym żadnej tajemnicy. Po prostu robimy to, co obiecujemy, gdyż w ten sposób zdobywamy zaufanie naszych klientów! Nasze Centrum Global Business Services (GBS) zlokalizowane we Wrocławiu tworzy niepowtarzalne miejsce pracy zrzeszające zdolnych ludzi z całej Polski. W UPS wierzymy, że osobę z potencjałem nauczymy wszystkiego, dlatego nie oczekujemy od Ciebie doświadczenia. Dla nas kluczowa jest Twoja chęć rozwoju, osobowość, odpowiedzialność, otwartość na nowe wyzwania.
Podstawowym obowiązkiem na stanowisku Administratora ds. wsparcia Klienta jest informowanie Klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie, poprzez komunikację mailową z Klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy.
- Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego w mowie i w piśmie
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Umiejętności miękkie (analiza i rozwiązywanie problemów, podejmowanie samodzielnych decyzji)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość pracy zdalnej (kilka pierwszych dni w biurze, potem zdalnie)
- Ubezpieczenie na życie
- Plan emerytalny
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Specjalny program wdrożeniowy dla nowych pracowników
- Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
- Możliwość wykorzystania języka obcego w codziennych kontaktach z zagranicznymi partnerami i klientami
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz możliwość udziału w wielu organizacjach wewnątrzfirmowych (np. komitet wolontariacki, sportowy itp.)
- PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
- UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
- DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
- ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
- UPS UNIVERSITY
- PROGRAM ONBOARDINGOWY
- PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
- PROGRAM EMERYTALNY