Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom, instytucjom finansowym, sektorowi publicznemu i firmom telekomunikacyjnym. Dynamicznie zdobywamy rynki, co przyniosło nam światowe uznanie i prestiżowe nagrody. Nasza firma to 17 spółek w 11 krajach.
Obecnie, do naszego oddziału w Warszawie, szukamy osoby na stanowisko:
-
kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska masowe i etatowe,
-
współpraca z agencjami doradztwa personalnego, portalami pracy etc.,
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku pracy,
-
administracja pakietem socjalnym,
-
wsparcie działu HR w obszarze twardego HR (przygotowywanie dokumentów potrzebnych do podpisania umowy o pracę, dokumentów kadrowych, wpisywanie danych do systemu kadrowo-płacowego etc.),
-
przygotowywanie raportów.
- wykształcenie wyższe (mile widziane psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze rekrutacji na stanowiska niskiego i średniego szczebla,
- bardzo dobra znajomość technik rekrutacyjnych,
- dobra obsługa komputera (Word, Excel, Power Point),
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- samodzielność, inicjatywa, zaangażowanie i poczucie humoru.
- doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji do Call Centre,
- doświadczenie w firmie outsourcingowej,
- doświadczenie w administracji personalnej,
- doświadczenie w innych obszarach miękkiego i twardego HR,
- znajomość programu kadrowo-płacowego Symfonia,
- znajomość prawa pracy,
-
umowę o pracę na czas określony na ok. 15 m-cy.
-
pracę w przyjaznym środowisku,
-
bogaty pakiet socjalny zawierający m.in. karnety na siłownię, zajęcia sportowe i basen oraz opiekę medyczną w sieci prywatnych przychodni,
-
samodzielne stanowisko.