Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom i instytucjom finansowym. Obecnie do swojego zespołu poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Administrator ds. Rekrutacji i Kadr (praca na zastępstwo)
Miejsce pracy: Warszawa
Rekrutacja/05/2014
Opis stanowiska:
- kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska masowe i etatowe,
- współpraca z agencjami doradztwa personalnego, portalami pracy etc.,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku pracy,
- administracja pakietem socjalnym,
- wsparcie działu HR w obszarze twardego HR (przygotowywanie dokumentów potrzebnych do podpisania umowy o pracę, dokumentów kadrowych, wpisywanie danych do systemu kadrowo-płacowego, kontrola ważności badań lekarskich i BHP etc.),
- przygotowywanie raportów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi),
- dobra znajomość języka angielskiego,
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze rekrutacji na stanowiska niskiego i średniego szczebla,
- bardzo dobra znajomość technik rekrutacyjnych,
- dobra obsługa komputera (Word, Excel, Power Point),
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- samodzielność, inicjatywa, zaangażowanie i poczucie humoru.
Mile widziane:
- doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji do Call Centre,
- doświadczenie w firmie outsourcingowej,
- doświadczenie w administracji personalnej,
- doświadczenie w innych obszarach miękkiego i twardego HR,
- znajomość programu kadrowo-płacowego Symfonia,
- znajomość prawa pracy,
Oferujemy:
- umowę o pracę na czas określony na ok. 1,5 roku,
- pracę w przyjaznym środowisku,
- bogaty pakiet socjalny zawierający m.in. karnety na siłownię, zajęcia sportowe i basen oraz opiekę medyczną w sieci prywatnych przychodni,
- samodzielne stanowisko.