Najnowsze oferty pracy

  • Administrator w dziale HR

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych; Koordynowanie adaptacji nowych pracowników; Udział w projektach employer brandingowych przez media społecznościowe; Organizacja i koordynacja szkoleń oraz innych eventów firmowych; Zarządzanie dokumentacją kadrową i...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Employee Lifecycle Specialist with Portuguese

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
  • Specjalista ds. HR i Administracji

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    TWOJE ZADANIA: Prowadzenie procesów rekrutacji (przygotowywanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i portalami ogłoszeniowymi, raportowanie bieżącego statusu procesów) Koordynacja procesu on-boardingu nowych...
Zobacz więcej ofert pracy

Administrator ds. czasu pracy

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
Sulechów
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
116 dni temu
W CEVA wierzymy, że logistyka to biznes, który tworzą ludzie, dlatego budujemy środowisko zaufania i współpracy zespołowej - zachęcamy do inicjatyw i umożliwiamy naszym talentom rozwój ich kariery. Dzięki naszym 78 000 pracowników, którzy zlokalizowani są w ponad 160 krajach, oferujemy naszym Klientom dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. Jako firma rozwijamy się w szybkim tempie - czy odważysz się rozwijać razem z nami?
Administrator ds. czasu pracy
Miejsce pracy: Sulechów
Twój zakres obowiązków
  • Planowanie czasu pracy, sporządzanie harmonogramów, zgodnie z przepisami prawa
  • Bieżące monitorowanie danych w systemie RCP dotyczących czasu pracy oraz jego rozliczanie
  • Stała praca nad wzrostem wydajności organizacji poprzez proponowanie najbardziej efektywnych, nowoczesnych rozwiązań dotyczących planowania i rozliczania czasu pracy
  • Przygotowywanie opracowań, prognoz oraz raportów cyklicznych dotyczących czasu pracy
  • Bieżące monitorowanie przekroczeń wynikających z przepisów Kodeksu pracy i Regulaminu pracy
  • Budowanie świadomości i wiedzy pracowników na temat planowania i rozliczania czasu pracy
Nasze wymagania
  • Doświadczenie w obszarze rozliczaniu czasu pracy
  • Bardzo dobra teoretyczna i praktyczna znajomość przepisów prawa pracy z obszaru regulacji ustawowych dla czasu pracy w różnych systemach
  • Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
  • Umiejętność pracy w zespole i pracy projektowej
To oferujemy
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia, praca na dwie zmiany 6:00-14:00, 14:00-22:00
  • Miłą, niekorporacyjną atmosferę
  • Swobodny „dress code”
  • Samodzielność w działaniu
  • Abonament medyczny
  • Imprezy integracyjne, rekreacyjne dla pracowników i ich rodzin
  • Udział w akcjach charytatywnych dający możliwość wspierania lokalnej społeczności i nie tylko (działania CSR)
  • Ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach


Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.

Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
 

Poznaj

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

CEVA - wiodący globalny operator logistyczny, dostarczający dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. CEVA jest obecna w ponad 160 krajach oraz zatrudnia około 58 000 pracowników. CEVA będąc częścią grupy CMA CGM która jest czołowym, międzynarodowym armatorem morskim, zapewnia kompleksowe rozwiązania w zarządzaniu łańcuchem dostaw, jednocześnie będąc jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie firm na rynku usług logistycznych.

Podobne oferty

  • Administrator w dziale HR

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych; Koordynowanie adaptacji nowych pracowników; Udział w projektach employer brandingowych przez media społecznościowe; Organizacja i koordynacja szkoleń oraz innych eventów firmowych; Zarządzanie dokumentacją kadrową i...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Employee Lifecycle Specialist with Portuguese

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
  • Specjalista ds. HR i Administracji

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    TWOJE ZADANIA: Prowadzenie procesów rekrutacji (przygotowywanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i portalami ogłoszeniowymi, raportowanie bieżącego statusu procesów) Koordynacja procesu on-boardingu nowych...