Stanowisko:
Administrator budynkuMiejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
- Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem obiektów.
- Koordynacja pracy podmiotów zewnętrznych związanych z działaniem Spółki (ochrona, utrzymanie czystości, utrzymanie techniczne, zaopatrzenie w energię, ciepło, wodę, łączność).
- Współpraca z najemcami i koordynacja prac w zakresie najmu powierzchni.
- Rozliczanie mediów.
- Przygotowywanie danych do faktur za najem oraz refaktur mediów.
- Rejestracja kosztów Spółki w oparciu o istniejącą strukturę.
- Współudział w tworzeniu budżetu.
- Planowanie wydatków związanych z działaniem Spółki oraz napraw/remontów i inwestycji w oparciu o budżet.
- Tworzenie procedur związanych z usuwaniem usterek, ich wdrażanie oraz nadzór nad ich realizacją.
- Dbałość o właściwy wygląd obiektów oraz terenów przyległych.
- Współpraca z Zarządem Spółki w zakresie wypracowywania standardów działań, obiegu informacji i sprawozdawczości.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, nieruchomości, ekonomia, kierunki techniczne).
- Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym doświadczenie w skutecznym zarządzaniu kosztami eksploatacji nieruchomości.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
- Doskonała znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel
- Zdolności interpersonalne.
- Umiejętność zarządzania lokalną siecią informatyczną (serwer plików, sieć teletechniczna, urządzenia peryferyjne).
- Dobra organizacja pracy własnej i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zdań.
- Mile widziana umiejętność pracy z programami graficznymi CAD (pliki .dwg).
Oferujemy:
- Możliwość realizacji własnych pomysłów biznesowych i realnego wpływu na podejmowane decyzje.
- Stabilną współpracę w oparciu o umowę b2b.
- Elastyczne godziny współpracy.