W związku z dynamicznym rozwojem, firma poszukuje osoby zainteresowanej pracą na stanowisku:
- monitorowanie stanu zarządzanych i administrowanych nieruchomości.
- przyjmowanie zgłoszeń najemców odnośnie awarii,
- dokonywanie oględzin zgłoszonych awarii i doprowadzenie do ich usunięcia poprzez zorganizowanie odpowiednich służb/wykonawców,
- usuwanie zagrożeń bezpieczeństwa życia i zdrowia najemców, powstałych wskutek uszkodzeń elementu budynku i wadliwego działania instalacji i urządzeń oraz czuwanie nad samowolą budowlaną,
- przekazywanie prezesowi spółki, informacji dotyczących remontów bieżących i usunięcia awarii, kontrola ich wykonania oraz udział w ich odbiorze,
- sprawdzanie kosztorysów ofertowych w zakresie remontów zarządzanych i administrowanych zasobów,
- kontrola prawidłowości i terminowości wykonania remontów, sporządzanie protokołów odbioru robót wykonywanych w zarządzanych i administrowanych zasobach,
- ustalanie przyczyn powstania szkód w budynkach i indywidualnych lokalach, prowadzenie w tym zakresie korespondencji z ubezpieczycielem i najemcami,
- odczytywanie indywidualnych wodomierzy i liczników energii, służących do rozliczeń najemców ze zużycia wody/ścieków/energii elektrycznej w obrębie poszczególnych nieruchomości.
- organizowanie pracy pracownikom, zatrudnionym na stanowiskach robotniczych i nadzór nad wykonywanymi przez nich pracami, rozliczanie godzin pracy, ustalanie grafików pracy;
- nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w budynkach i na terenie zewnętrznym;
- doręczanie korespondencji do najemców w szczególności w zakresie zmian opłat, odpowiedzi na złożone pisma, wnioski,
- prowadzenie KOB dla zarządzanych budynków, administrowanych budynków będących w 100% własnością Gminy,
- kontrola terminowości wykonania przeglądów kominiarskich, gazowych, budowlanych, elektrycznych, instalacyjnych itp. wynikających z obowiązujących przepisów.
- analizowanie protokołów z przeglądów kominiarskich, gazowych, budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych w celu wystawienia zleceń na niezbędne naprawy i monitorowanie ich wykonania.
- wykształcenie: minimum średnie, mile widziane wyższe, preferowany kierunek techniczny,
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 trzyletni staż pracy, doświadczenie w zakresie technicznej obsługi budynków (zagadnień technicznych oraz tematyki dotyczącej eksploatacji budynków). Znajomość przepisów dot. prawa Budowlanego w części niezbędnej do obsługi nieruchomości. Mile widziane doświadczenie w zakresie administrowania nieruchomościami,
- umiejętności: umiejętność rozwiązywania problemów technicznych, komunikatywność, obowiązkowość, odpowiedzialność, sprawność organizacyjna, umiejętność pracy w zespole, umiejętność rozdzielania zadań, znajomość pakietów MS Office, Word i Excel. Prawo jazdy kat. B.
- umiejętność budowania pozytywnych relacji z najemcami,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, na pełny etat,
- wynagrodzenie zasadnicze,
- data rozpoczęcia pracy – 02/03.2025 r.
Poznaj
Rokietnicki Ośrodek Sportu
Rokietnicki Ośrodek Sportu Sp. z o.o. funkcjonuje już od 2009 roku. Organizujemy i współtworzymy szeroko pojętą aktywność sportową, kulturalną, rozrywkową i społeczną.
Do dyspozycji naszych Klientów posiadamy: nowoczesną halę sportową, arenę, trybuny, szatnie, klub fitness oraz pomieszczenia trenerskie i sędziowskie.
Dookoła Centrum powstało 176 miejsc parkingowych i 7 stanowisk dla pojazdów osób niepełnosprawnych, a także 2 stanowiska dla autokarów.