Kome Polska Sp. z o.o. zajmuje się generalnym wykonawstwem obiektów budowlanych, szczególnie budynków przemysłowych, magazynowych i użyteczności publicznej.
Specjalizujemy się w inwestycjach typu "zaprojektuj i wybuduj", gdzie w ramach jednej kompleksowej umowy, opracowujemy projekt, załatwiamy wszystkie formalności i realizujemy obiekt pod klucz.
Siedziba Firmy mieści się w Warszawie, a inwestycje prowadzone są na terenie całego kraju oraz poza granicami. Od rozpoczęcia działalności w 2005 roku, zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy obiekty o łącznej powierzchni ponad 400.000 m2. Posiadamy własne biuro projektowe, w którym pracuje Zespół doświadczonych architektów, konstruktorów, projektantów instalacji i kosztorysantów.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie biura budowy firmy,
- przygotowanie i kontrola dokumentacji,
- prowadzenie bieżących spraw administracyjnych na budowie,
- wspomaganie kierownictwa budowy w tworzeniu dokumentacji,
- tworzenie zestawień i raportów na potrzeby budowy,
- kompletowanie dokumentacji podwykonawczej,
- pomoc w kontaktach z klientem,
- nadzór nad utrzymywaniem standardów,
- zadania asystenckie w biurze budowy.
Wymagania:
- wykształcenie budowlane lub pokrewne będzie dodatkowym atutem (ew. w trakcie studiów),
- dobra organizacja pracy własnej,
- odpowiedzialność i zaangażowanie,
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań oraz asertywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dobra znajomość pakietu MS Office/ Office 365,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
- formę współpracy w oparciu o umowę o pracę bądź umowę zlecenia,
- dla osób spoza miejsca pracy mieszkanie służbowe,
- pracę w zgranym zespole i partnerskie podejście,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia i dalszego rozwoju zawodowego w firmie,
- możliwość dłuższej współpracy po zakończeniu budowy,
- możliwość skorzystania z dodatkowych świadczeń m. in.: prywatnej opieki medycznej, uczestnictwa w PPK, czy ubezpieczenia grupowego.