Be part of us
Hemmersbach świadczy usługi w zakresie infrastruktury IT w ponad 190 krajach i posiada ponad 50 oddziałów na całym świecie. Dostarczamy usługi wyłącznie dla wiodących firm z branży IT. Oferując pragmatyczne rozwiązania nie tylko zyskujemy zadowolenie naszych Klientów, ale zmieniamy świat wokół nas. Jako firma zaangażowana społecznie część naszych zysków przekazujemy na działania bezpośrednie: fundację Hemmersbach Rhino Force oraz Hemmersbach Kids’ Family.
Administrator Biura / Recepcji
Wrocław, ul. Wyścigowa
Twoje zadania:
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad prawidłowym obiegiem przesyłek kurierskich oraz dokumentów - obsługa gości oraz zagranicznych delegacji (przygotowywanie sal konferencyjnych)
- Współpraca i wsparcie działu HR podczas cotygodniowego onboardingu
- Zarządzanie kalendarzami spotkań oraz koordynowanie prawidłowego przepływu informacji w biurze
- Koordynowanie i nadzorowanie zadań z zakresu zarządzania obiektem, współpraca z naszymi dostawcami usług i sprzętu, (m.in. firma sprzątająca oraz cateringowa)
- Składanie zamówień na materiały biurowe
- Wsparcie pracowników w zakresie bieżących prac administracyjnych
- Administrowanie systemem czasu pracy
- Wsparcie Team Leadera w zadaniach „ad hoc” z zakresu zarządzania obiektem
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Wsparcie Fundacji Hemmersbach Kids Family poprzez bezpośrednią, telefoniczną oraz mailową obsługę klientów
- Nadzorowanie grafiku prowadzonych terapii i zajęć w ramach działania Fundacji
- Przyjmowanie opłat za zrealizowane usługi
Twoje umiejętności:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, w środowisku biznesowym
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy nad wieloma zadaniami jednocześnie
- Komunikatywność, samodzielność oraz umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z ludźmi
- Wysoka kultura osobista
Twoje zadania:
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad prawidłowym obiegiem przesyłek kurierskich oraz dokumentów - obsługa gości oraz zagranicznych delegacji (przygotowywanie sal konferencyjnych)
- Współpraca i wsparcie działu HR podczas cotygodniowego onboardingu
- Zarządzanie kalendarzami spotkań oraz koordynowanie prawidłowego przepływu informacji w biurze
- Koordynowanie i nadzorowanie zadań z zakresu zarządzania obiektem, współpraca z naszymi dostawcami usług i sprzętu, (m.in. firma sprzątająca oraz cateringowa)
- Składanie zamówień na materiały biurowe
- Wsparcie pracowników w zakresie bieżących prac administracyjnych
- Administrowanie systemem czasu pracy
- Wsparcie Team Leadera w zadaniach „ad hoc” z zakresu zarządzania obiektem
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Wsparcie Fundacji Hemmersbach Kids Family poprzez bezpośrednią, telefoniczną oraz mailową obsługę klientów
- Nadzorowanie grafiku prowadzonych terapii i zajęć w ramach działania Fundacji
- Przyjmowanie opłat za zrealizowane usługi
Twoje umiejętności:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, w środowisku biznesowym
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy nad wieloma zadaniami jednocześnie
- Komunikatywność, samodzielność oraz umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z ludźmi
- Wysoka kultura osobista
BENEFITY
- Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
BENEFITY
- Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju