Prezydent Wrocławia
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
Wydział Informatyki
Wymagania formalne/niezbędne:
- wykształcenie wyższe informatyczne, kierunek: Systemy operacyjne, Bazy danych, Inżynieria oprogramowania lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata, w tym w podobnym obszarze działalności: 1 rok
- praktyczna znajomość systemów operacyjnych AIX
- praktyczna znajomość systemów VMWare
- znajomość serwerowego sprzętu komputerowego np. wieloprocesorowe serwery klasy Intel, zewnętrzne macierze dyskowe, biblioteka taśmowa, systemy serwerowe klasy blade
- znajomość protokołów TCP/IP
- praktyczna znajomość środowiska MS Windows 2000/XP/2003/2008 oraz Linux Red Hat
- znajomość i praktyka w zarządzaniu środowiskiem Active Directory
- ogólna znajomość relacyjnych baz danych klasy SQL
- znajomość baz danych Oracle,MS-SQL,DB2,MySQL lub Progress
- praktyczna znajomość serwisów : mail, DNS, DHCP, HTTP, FTP
- znajomość języka angielskiego w stopniu dostatecznym do samodzielnego korzystania z fachowej dokumentacji technicznej
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie pozwalającym na przygotowanie dokumentacji przetargowej
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w administrowaniu systemem backupu IBM TSM
- doświadczenie w administrowaniu siecią SAN
- doświadczenie w administrowaniu grupą użytkowników nie mniejszą niż 1000
- ukończony kurs administratora Active Directory
- ukończony kurs administratora VMWare
- roczna praktyka w administrowaniu systemów VMWare
- zdolność szybkiego i trafnego rozwiązywania problemów, kreatywność, umiejętność utożsamiania się z celami zespołu, umiejętność współpracy w grupie, komunikatywność, samodyscyplina, dobre radzenie sobie ze stresem, aktywność, samodzielność, sumienność, dokładność
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- instalacja systemów operacyjnych, baz danych i aplikacji na serwerach
- zarządzanie, konfiguracja i administracja systemami wirtualizacji w UMW
- administrowanie prawami korzystania z zasobów Domeny w UMW (w tym kontami pracowników)
- doskonalenie konfiguracji serwerów i innych urządzeń a w szczególności:
- aktualizacja firmware’u
- aktualizacja sterowników
- aktualizacja systemów o zalecane łaty systemowe
- aktualizacja klientów systemów kopii
- utrzymywanie spójnej polityki kopii i archiwizacji danych zgodnej z odpowiednimi Zarządzeniami
- administrowanie systemami składowania i udostępniania danych (macierze dyskowe itp. stosowane w UMW, prezentacja zasobów)
- administrowanie systemami transmisji w systemach składowania danych (przełączniki FC i inne stosowane w UMW)
- zarządzanie systemami nadzoru i konfiguracji stacji roboczych sieci UMW (np. SCCM, WSUS)
- instalacja baz danych
- administrowanie kontami pracowników UM Wrocław na serwerach baz danych
- dbanie o bezpieczeństwo baz danych
- podejmowanie prób usunięcia uszkodzeń w bazach oraz utrzymanie ich spójności w szczególności poprzez:
- okresowe sprawdzanie stopnia zajętości w zarezerwowanych przestrzeniach tabel
- usuwanie zbędnych plików tymczasowych (logów, backupów bazy danych)
- sprawdzanie integralności systemu plików baz danych
- zlecone aktualizacje baz danych
- stała optymalizacja pracy baz danych
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys – curriculum vitae
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- oryginał kwestionariusza osobowego
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.