SALTUS Ubezpieczenia
poszukuje osoby na stanowisko
Administrator baz danych
Miejsce pracy: Sopot
Nr ref.: ABD/TUW/01/2022
Zadania na stanowisku:
- administracja bazami danych SQL,
- obsługa systemu kopii zapasowych (weryfikacja, odtwarzanie, zarządzanie w kontekście baz danych, optymalizacja),
- administracja serwerami baz danych w środowisku Linux (RedHat,Debian) oraz MS Windows,
- realizacja zadań w oparciu o wytyczne IT,
- wsparcie zespołów deweloperskich w pracach z zakresu środowisk bazodanowych.
Od kandydatów oczekujemy:
- minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- doświadczenia w administracji SQL Server Engine (Oracle, PostgreSQL,MSSQL),
- praktycznej znajomości systemów Windows Server i Linux czyli: sprawnego poruszania się po środowisku, znajomości architektury, wiedzy nt. działania usług w tych systemach,
- znajomość bash i powershell,
- umiejętności pracy w zespole czyli: współpraca przy wdrożeniach, dbałość o przepływ informacji, gotowość współpracy z pozostałymi członkami zespołu w sytuacjach tego wymagających,
- zaangażowania w sytuacjach awaryjnych zgodnie z zasadą „wszystkie ręce na pokład” czyli gotowość członków zespołu do jak najsprawniejszego rozwiązania problemu,
- certyfikacji z zakresu systemów bazodanowych (mile widziane),
- znajomości języka angielskiego na poziomie rozumienia dokumentacji technicznej,
- minimum średniego wykształcenia (preferowane wyższe techniczne),
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- współpracę w doświadczonym zespole z wieloletnim stażem pracy w IT,
- szkolenia rozwojowe i dokształcające,
dodatki dla pracowników:
- dofinansowanie urlopu,
- ubezpieczenie zdrowotne;
- ubezpieczenie na życie;
- dostęp do programu Multisport,
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- świąteczne bonusy,
- możliwość dołączenia do grupy sportowej, starty w imprezach charytatywnych,
- dobrą lokalizację biura, blisko centrum Sopotu, dworca SKM i morza,
- możliwość rozpoczynania pracy między 7:00 a 9:00,
- praca w systemie hybrydowym.