![](/img/firma/templates/735908/7493/top1.jpg)
Światowy lider rekrutacji specjalistów i kadry zarządzającej głównie w obszarach
IT, inżynieria i finanse. Experis powstał z połączenia wiedzy i doświadczenia
Manpower Professional oraz Elan IT.
Administrator baz danych Oracle
Zadania:
- Kompleksowa administracja baz danych typu Oracle
- Optymalizacja funkcjonowania baz danych typu Oracle
- Współpraca przy rozwiązywaniu bieżących problemów w obszarze baz danych
- Przygotowywania niezbędnej dokumentacji technicznej
- Codzienne wsparcie użytkowników baz danych
- Wykształcenie wyższe. Preferowane kierunki: Informatyka/ Telekomunikacja
- Wiedza z zakresu hurtowni danych
- Doświadczenie komercyjne w administracji bazami danych typu Oracle.
- Wiedza na temat tworzenia skryptów shell oraz programów batch w Windows.
- Praktyka w pracy z systemami operacyjnymi typu: Linux , UNIX
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- Liczne szkolenia (wewnętrzne oraz zewnętrzne)
- Jasna ścieżka kariery.