DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Administrator / Administratorka biura ze wsparciem obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: AD/08/2021
Zadania:
- Obsługa procesu fakturowania
- Współpraca z działem importu oraz innymi działami firmy
- Archiwizacja dokumentacji
- Przygotowywanie raportów i zestawień
- Kontrola zgodności faktur dostawców usług z zamówieniem i wykonaną usługą
- Sprawdzanie rozliczenia delegacji krajowych
- Obsługa sekretariatu i recepcji oraz nadzór nad funkcjonowaniem biura
- Przygotowywanie korespondencji służbowej w języku polskim i angielskim
- Wykonywanie innych doraźnych poleceń bezpośredniego przełożonego
Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, poziom minimum B2/C1
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Podstawowa wiedza w zakresie fakturowania (kursy walut, wymogi formalne dla faktur)
- Wysoka kultura osobista
- Dokładność, zaangażowanie, komunikatywność
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu
- Wykształcenie minimum licencjackie (ekonomiczne lub pokrewne mile widziane)
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego i nabycia nowych kompetencji
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie
- Możliwość opieki medycznej oraz karty Multisport
- Fundusz socjalny oraz program oszczędnościowo-inwestycyjny
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pracę od poniedziałku do piątku
- Atrakcyjne wynagrodzenie