Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka biurowa

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego; Prace biurowe; Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami;
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   wielkopolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą.
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Porządkowanie dokumentacji archiwalnej. Przyjmowanie, opisywanie i klasyfikacja dokumentacji. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji. Przygotowywanie i przekazywanie archiwalnych materiałów do...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Technicznym

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji.
  • Asystent Działu Danych Podstawowych

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: administrowanie bazą dostawców – wprowadzanie i aktualizacja danych, zakładanie nowych dostawców, obsługa systemów promocyjnych, tworzenie akcji dla klientów indywidualnych, weryfikacja i archiwizacja dokumentów oraz opracowanie umów, kontrola...
  • Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Elektronicznego Obiegu Dokumentów

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości; Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy; Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow.
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  pełny etat
    2 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Stowarzyszenie SURSUM CORDA   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat / część etatu   5 100 - 5 700 zł brutto/mies.
    2 dni
    Szukamy Ciebie, jeśli dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej, potrafisz pozyskiwać i zarządzać danymi, a uważność i sprawność w wykonywaniu zadań to Twoje mocne strony. Jeżeli czujesz się dobrze w pisaniu i liczeniu, masz swobodę syntetycznej i logicznej analizy dokumentów,...
Zobacz więcej ofert pracy

Administrative Site Assistant

ALDESA POLSKA SERVICES Sp. z o.o.
Września
praca stacjonarna
3465 dni temu

Aldesa jest spółką-córką hiszpańskiej firmy budowlanej Aldesa Group, która została utworzona w Madrycie w 1969 roku.

W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie, obecnie działa na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej. Jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.

Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów oraz ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania, bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami oraz stale dąży do poprawy procesu. Atutem firmy jest również profesjonalizm i doświadczenie zatrudnionych pracowników. Firma posiada certyfikaty ISO 14001: 2004 (System zarządzania środowiskowego), OHSAS 18001: 2007 (System zarządzania BHP) oraz ISO 9001: 2008 (System zarządzania jakością).

Aldesa w Polsce

  • Oferuje pełen zakres usług budowlanych
  • Działa w wielu sektorach rynku
  • Na rynku od 2007 roku
  • Roczny przychód 132 mln PLN w 2012 roku
  • Wartość realizowanych inwestycji – 450 mln PLN w 2012 roku i 788,7 mln PLN w 2013 roku
  • Realizuje wiele prestiżowych projektów
  • Posiada certyfikaty ISO 14001: 2004, OHSAS 18001: 2007 oraz ISO 9001:2008

Administrative Site Assistant

Place of work: Września

Duties:

 

  • Provide general clerical/administrative support to contract management, also clerical support to building site,
  • Draft written responses or replies by phone or email when necessary,
  • Design and type general correspondence, memoranda, charts, tables and graphs,
  • Coordinate approvals for purchase requisitions, invoices, and general ledger entries as per corporate and project requirements,
  • Maintain invoice control of administrative procedures and documents at building site,
  • Collecting all the invoices and documentation from subcontractors and checking it,
  • Complete and submit monthly documents to the appropriate departments. (e.g. timesheets, expense reports, etc.),
  • Provide back up support to other administrative assistants as required.
Requierments:
  • Fluent in English, Spanish will be an asset,
  • Minimum of high school diploma,
  • Minimum of 1 year of experience in the similar position,
  • Strong motivation to work,
  • Very well organized,
  • Work under pressure and strong sense of responsibility,
  • Experience in accounting department will be an advantage,
  • Good computer skills
We offer:
  • Stable work and professional development opportunities within an international environment,
  • Friendly working atmosphere,
  • Attractive employment conditions.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).




 

Poznaj

ALDESA POLSKA SERVICES Sp. z o.o.

Aldesa jest spółką-córką hiszpańskiej firmy budowlanej Aldesa Group, która została utworzona w Madrycie w 1969 roku.

W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie, obecnie działa na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej. Jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.

Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów oraz ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania, bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami oraz stale dąży do poprawy procesu. Atutem firmy jest również profesjonalizm i doświadczenie zatrudnionych pracowników. Firma posiada certyfikaty ISO 14001: 2004 (System zarządzania środowiskowego), OHSAS 18001: 2007 (System zarządzania BHP) oraz ISO 9001: 2008 (System zarządzania jakością).

Aldesa w Polsce Oferuje pełen zakres usług budowlanych Działa w wielu sektorach rynku Na rynku od 2007 roku Roczny przychód 132 mln PLN w 2012 roku Wartość realizowanych inwestycji – 450 mln PLN w 2012 roku i 788,7 mln PLN w 2013 roku Realizuje wiele prestiżowych projektów Posiada certyfikaty ISO 14001: 2004, OHSAS 18001: 2007 oraz ISO 9001:2008

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka biurowa

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego; Prace biurowe; Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami;
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   wielkopolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą.
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Porządkowanie dokumentacji archiwalnej. Przyjmowanie, opisywanie i klasyfikacja dokumentacji. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji. Przygotowywanie i przekazywanie archiwalnych materiałów do...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Technicznym

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji.
  • Asystent Działu Danych Podstawowych

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: administrowanie bazą dostawców – wprowadzanie i aktualizacja danych, zakładanie nowych dostawców, obsługa systemów promocyjnych, tworzenie akcji dla klientów indywidualnych, weryfikacja i archiwizacja dokumentów oraz opracowanie umów, kontrola...
  • Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Elektronicznego Obiegu Dokumentów

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości; Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy; Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow.
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  pełny etat
    2 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Stowarzyszenie SURSUM CORDA   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat / część etatu   5 100 - 5 700 zł brutto/mies.
    2 dni
    Szukamy Ciebie, jeśli dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej, potrafisz pozyskiwać i zarządzać danymi, a uważność i sprawność w wykonywaniu zadań to Twoje mocne strony. Jeżeli czujesz się dobrze w pisaniu i liczeniu, masz swobodę syntetycznej i logicznej analizy dokumentów,...