Najnowsze oferty pracy

  • Administrator do spraw: wsparcia informacyjnego w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    20 godz.
    ZAKRES ZADAŃ obsługa punktu informacyjnego w Centrum Integracji Cudzoziemców, w tym udzielanie informacji w zakresie: legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców, spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce, wspieranie interesantów przy: wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w...
  • Młodszy Specjalista ds. Kadr i Administracji

    GOMEZ   Suchy Las    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, umów o współpracy oraz aneksów i wypowiedzeń; Ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; Ewidencja...
  • Specjalista ds. formalno-administracyjnych / Administrator kontraktu

    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    OBOWIĄZKI: Analiza dokumentów kontraktowych oraz bieżąca analiza zdarzeń w ramach inwestycji pod kątem minimalizacji ryzyka oraz zabezpieczenia dochodzenia roszczeń finansowych i terminowych; Prowadzenie korespondencji oraz gromadzenie dokumentacji w zakresie zmian, robót dodatkowych i...
  • Specjalista ds. Administracyjno-Technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Poszukujemy osoby do wsparcia działań administracyjno-technicznych w zakresie zarządzania dokumentacją oraz nadzoru nad urządzeniami technicznymi. W ramach zadań będziesz odpowiedzialny za: Ewidencję i kontrolę urządzeń podlegających pod UDT, Obsługę dokumentacji powykonawczej oraz...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracji i logistyki

    Holcim Polska S.A   Skarżysko-Kamienna    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa systemu wagowego; Rejestrowanie operacji logistycznych w wewnętrznych systemach. Koordynacja przyjęć i wysyłek towaru. Sporządzanie dokumentów związanych z obrotem towarowym (m.in. WZ). Codzienna współpraca z kierowcami. Wsparcie administracyjne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO,...
  • Młodszy specjalista ds. administracji

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań.
  • Business Improvement Officer z językiem angielskim

    Cryptocurrency Software Solutions   Toruń    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową (w tym archiwizacja, organizacja), tłumaczenie dokumentów PL ↔ EN, bieżąca współpraca z Zarządem: organizacja spotkań, przygotowanie materiałów, kontakt z partnerami zagranicznymi, udział w tworzeniu i usprawnianiu wewnętrznych...
  • Pracownik ds. Administracji

    AYP Sp. z o.o.   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Co będzie należeć do Twoich obowiązków? Obsługa administracyjna i stały kontakt z klientami przy projektach związanych z dofinansowaniem; Uzupełnienie wniosków pod dofinansowanie; Codzienny kontakt z urzędami oraz partnerami współpracującymi przy projektach; Kontakt z instytucjami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i rozliczeń

    REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce; fakturowania; raportowania; prowadzenia dokumentacji; obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień;
Zobacz więcej ofert pracy

Administrative Coordinator

MAN ON THE MOON Sp. z o. o.
Poznań
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
1309 dni temu

Man on the Moon - Agencja HR dla Brand New Galaxy poszukuje osoby na stanowisko:

Administrative Coordinator

Company: Brand New Galaxy
Location: Poznań
Opis firmy:

 

Brand New Galaxy Spółka z o.o. (BNG) to niezależna platforma integrująca tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii.
BNG zatrudnia już ponad 500 pracowników w 12 podmiotach wchodzących w skład platformy.
BNG pełni funkcję międzynarodowych hubów dla wielu klientów (m.in. Coty, Bayer, Lindt, P&G), w swoim portfolio ma ponad 20 dużych klientów, którzy powierzyli jej regularną obsługę. Działania BNG obejmują klientów operujących w Europie, Ameryce Północnej, Azji i na Bliskim Wschodzie.

 

www.brandnewgalaxy.com

 

Przed Tobą:


Osoba na tym stanowisku ma szansę rozwijać swoje kompetencje w obszarze administracji. Do Twoich głównych obowiązków będzie należała pomoc w codziennym, sprawnym i przyjaznym, funkcjonowaniu poznańskiej siedziby platformy BNG.

 

Do zakresu prac należeć będą m.in.:
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy i wygląd biura,
  • składanie i realizacja zamówień biurowych (w tym sprzętu firmowego),
  • nadzór nad jakością usług podwykonawców z obszaru administracji,
  • organizacja podróży służbowych,
  • koordynowanie obiegu korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej,
  • organizacja eventów i wydarzeń firmowych,
  • współpraca z działami IT i finansów w zakresie zamówień realizowanych przez administrację (m.in. rozliczanie zamówień realizowanych przez administrację i inne spółki, zakup i rozliczanie narzędzi online)
Wymagania:

Jeśli:
  • masz m.in. 2 lata doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej, szczególnie mile widziane doświadczenie w pracy recepcyjnej lub asystenckiej, 
  • płynnie mówisz i piszesz po angielsku,
  • jesteś osobą otwartą, komunikatywną i naturalnie serdeczną,
  • zależy Ci na relacjach i ludziach, którzy Cię otaczają,
  • umiesz wyznaczać sobie priorytety i realizować je według planu,
  • doskonale organizujesz i planujesz swoją pracę z wyprzedzeniem i z kalendarzem,
  • charakteryzuje Cię asertywność i zaradność – czujesz w sobie moc sprawczą i stawiasz na efektywność wykonywanej przez Ciebie pracy,
  • zmiany, dynamika i zróżnicowanie – to wiatr w Twoje żagle,
  • lubisz inicjować, ulepszać i usprawniać,
  • czujesz, że zainteresuje Cię to, czym się zajmujemy i chętnie będziesz spędzać z nami czas, współtworząc klimat tego miejsca

- to super! :)

Oferujemy:
  • rozwój w obszarze administracji biurowej,
  • pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • swobodną i przyjacielską atmosferę pracy, 
  • otwarte, tolerancyjne i międzynarodowe środowisko pracy, 
  • pracę pozbawioną nudy J
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Administrator do spraw: wsparcia informacyjnego w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    20 godz.
    ZAKRES ZADAŃ obsługa punktu informacyjnego w Centrum Integracji Cudzoziemców, w tym udzielanie informacji w zakresie: legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców, spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce, wspieranie interesantów przy: wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w...
  • Młodszy Specjalista ds. Kadr i Administracji

    GOMEZ   Suchy Las    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, umów o współpracy oraz aneksów i wypowiedzeń; Ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; Ewidencja...
  • Specjalista ds. formalno-administracyjnych / Administrator kontraktu

    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    OBOWIĄZKI: Analiza dokumentów kontraktowych oraz bieżąca analiza zdarzeń w ramach inwestycji pod kątem minimalizacji ryzyka oraz zabezpieczenia dochodzenia roszczeń finansowych i terminowych; Prowadzenie korespondencji oraz gromadzenie dokumentacji w zakresie zmian, robót dodatkowych i...
  • Specjalista ds. Administracyjno-Technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Poszukujemy osoby do wsparcia działań administracyjno-technicznych w zakresie zarządzania dokumentacją oraz nadzoru nad urządzeniami technicznymi. W ramach zadań będziesz odpowiedzialny za: Ewidencję i kontrolę urządzeń podlegających pod UDT, Obsługę dokumentacji powykonawczej oraz...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracji i logistyki

    Holcim Polska S.A   Skarżysko-Kamienna    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa systemu wagowego; Rejestrowanie operacji logistycznych w wewnętrznych systemach. Koordynacja przyjęć i wysyłek towaru. Sporządzanie dokumentów związanych z obrotem towarowym (m.in. WZ). Codzienna współpraca z kierowcami. Wsparcie administracyjne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO,...
  • Młodszy specjalista ds. administracji

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań.
  • Business Improvement Officer z językiem angielskim

    Cryptocurrency Software Solutions   Toruń    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową (w tym archiwizacja, organizacja), tłumaczenie dokumentów PL ↔ EN, bieżąca współpraca z Zarządem: organizacja spotkań, przygotowanie materiałów, kontakt z partnerami zagranicznymi, udział w tworzeniu i usprawnianiu wewnętrznych...
  • Pracownik ds. Administracji

    AYP Sp. z o.o.   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Co będzie należeć do Twoich obowiązków? Obsługa administracyjna i stały kontakt z klientami przy projektach związanych z dofinansowaniem; Uzupełnienie wniosków pod dofinansowanie; Codzienny kontakt z urzędami oraz partnerami współpracującymi przy projektach; Kontakt z instytucjami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i rozliczeń

    REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce; fakturowania; raportowania; prowadzenia dokumentacji; obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień;
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379