For our Client - European Border and Coast Guard Agency we are looking for:
Interim services would be needed to support the International and European Cooperation coordination team with the organisational and logistical tasks related to:
- Daily management of taskings in the Division;
- Handling of the email correspondence;
- Providing assistance to the Director of the Division (calendar, meetings and deputisation tool);
- Providing assistance with drafting various types of documents;
- Handling of the email correspondence;
- Organisation of meetings, webinars and roundtables with various stakeholders.
- successfully completed secondary education related to the administrative, management, law, HR, finance, linguistic.
- very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook).
- very good command of both written and spoken English (at least B2)
- previous experience in administrative tasks;
- experience in information management;
- knowledge of publishing workflows;
- experience in assisting in organization of meetings and events in an international or multilingual context.
- contract of employment through the Employment Agency
- daily remuneration: 52,92€ net
- opportunity for development and promotion
- work with professionals
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.