Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa-Śródmieście Asystent/ka ds. Administracji Warszawa-Śródmieście
Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division / Corporate Services Unit / Facility Management Team

Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division / Corporate Services Unit / Facility Management Team

Staff Partners
Warszawa, Śródmieście
8 000 - 9 000 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent
pełny etat
umowa o pracę / o pracę tymczasową
praca stacjonarna / hybrydowa
rekrutacja online
3 dni temu

For our Client, we are looking for:

Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division / Corporate Services Unit / Facility Management Team
Location: Warszawa, Śródmieście
Reference Number: AA/r73/2024
Duties and tasks linked to the post:
  • Coordinating tasks and activities related to the daily technical management of HQ buildings (inspections, maintenance, repair)
  • Receiving, registering, handling and/or monitoring of facility management related incident and service requests
  • Maintenance of buildings occupation and seating plans
  • Supporting and/or coordinating internal relocations
  • Preparing instructions for users to obtain facility services or support with facility incidents
  • Support with receiving deliveries, e.g. confirming counts, quality, coordinating internal logistics, storage etc.
  • Supporting the coordination and monitoring of projects and contracts, performing various contract management tasks
  • Assisting with the preparation of procurement requests, technical specifications and other procurement related documentation
  • Collecting and analysing data, preparing tables, graphs or other data reports
  • Drafting notes, letters, reports and follow up
  • Assisting with the preparation of and follow up on financial documents
  • Organising and assisting during meetings, draft minutes where necessary
  • Assisting with daily correspondence
  • Keeping documents and administrative files up-to-date and in good order
Requirements:

Education & professional experiences

  • at least a level of secondary education attested by a diploma
  • at least one-year experience in facility management, office coordination/management or in customer service department in an international institution/company/environment
  • good knowledge of English (at least B2), both oral and written
  • good computer skills and knowledge of MS Office, advanced MS Outlook and MS Excel user would be an asset
  • good analytical skills
Personal skills:
  • high level of responsibility and ability to work independently;
  • high level of service orientation;
  • ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly;
  • ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner;
  • strong sense of accuracy and attention to detail;
  • high level of discretion and ability to handle confidential matters;
  • proven organizational skills;
  • ability to adapt to a dynamic working environment;
  • ability to learn new skills and software;
  • ability to work in a team.
We offer:
  • contract of employment through the Employment Agency;
  • daily remuneration: 70,54€ net;
  • medical care, sport card;
  • opportunity for development and promotion;
  • convenient location of the office - the centre of Warsaw;
  • work with professionals.

Application deadline: until October 29, 2024

Please be advised that only resumes in English will be considered.

We kindly inform that only selected candidates will be contacted.
If you are interested, please send your application using the application button

Aplikuj teraz
 

Poznaj

Staff Partners

Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.

Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.

Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.

Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.

Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.

Podobne oferty

  • Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division / Human Resources Unit / Personnel Administration Sector / Time Management and Pay Team

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in general administrative procedures; to support the document flows and archiving; to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents; to carry out data entry and support an administration and monitoring...
  • Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division / Human Resources Unit / Personnel Administration Sector / Remuneration and Benefits Team

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in HR procedures; to analyse the data in the HR payroll systems in accordance with the EU legal framework; to monitor functional mailboxes and communicate with internal and external parties; to carry out HR payroll data entry and...
  • Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division / Human Resources Unit / Talent Acquisition and Planning Sector / Recruitment Operations Team

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Duties and tasks linked to the post: Organisational and administrative support in selection processes (verification of eligibility, scheduling of meetings, preparation of various types of documents- minutes, reports); Support in pre-boarding procedures (preparation of Document Management System...
  • Administrative Assistant in Data Protection Office

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Duties and tasks linked to the post: Perform basic administrative tasks as copying, scanning, etc; Monitor functional mailboxes and communicate with internal and external parties; Assist in handling correspondence, arranging missions, flights’ bookings and agenda management; Provide administrative...
  • Office Assistant / Office Worker

    Tycoon Polska Sp. zo.o.   Warszawa, ul. Cybernetyki 10, room 4069    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
  • Pracownik ds. jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej i obsługi sekretariatu​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
  • Mailroom Supporter - Pracownik pokoju pocztowego

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu; Współpraca z firmami kurierskimi; nadawanie i...
  • Administrative Assistant in Equipment and Logistics Division / Engineering and Acquisition Unit / Engineering Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative/technical support in general administrative procedures; to support the document flows and archiving; to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on technical documents; to carry out data entry and support an...
  • Asystent / Specjalista ds. Kadr i Płac

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...