For our Client we are looking for:
- Planning, organization, and budgeting of complex travel itineraries
- Continuous support of the travellers, assistance during unforeseen events
- Close collaboration with contracted business partners
- Price negotiation, offer assessment and new business opportunities research
- Assistance in administrative tasks depending on Travels Team further needs
- Preparing travel packages including flights, car reservations and accommodation
- Assistance in administrative tasks depending on Travels team further needs
- Good knowledge on Microsoft tools (excel, word and outlook, more specifically)
- Some knowledge on management of business trips
- Ease in written and oral communication (knowing how to convey ideas and opinions in an assertive way)
- Solution-oriented and pro-active approach
- Strategic thinking and attention to detail
- Comfortable in corporate environment
- Excellent organizational and interpersonal skills
- Very good command of both written and spoken English (at least B2)
- Ability to work in a team
- Contract of employment through the Employment Agency
- Daily remuneration: 79,75€ gross
- Opportunity for development and promotion
- Work with professionals
Please send us your CV in English !
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.