For our Client - European Border and Coast Guard Agency we are looking for:
Administrative Assistant in Capacity Programming Office
Location: Warszawa
Reference Number: AA/CPO
>
- management of tasks within the division and cooperation with other entities within the organization
- document and Record management
- assisting senior management (calendar management, arrangement of business travel , preparation of necessary files for meetings)
- organisation of internal and external meetings
- office management
- maintaining document and record management
- assisting in financial and operational related work issues
- facilitating efficient workflow of documents
- drafting documents, such as reports, notes, letters, presentations and minutes of meetings, including their linguistic review
- sound management of budget and finance
- excellent command of English ( B2/C1)
- ideally previous experience in working in a multicultural or/and international environment
- education: successfully completed secondary education related to : finance, international law, administrative or management
- computer skills: very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook)
- contract of employment
- daily remuneration: 52,92€ net
- opportunity for development and promotion
- work with professionals
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.